Year of publication: | 2015 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
ROZWAŻANIA O WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMACH MARKETINGU |
13 (11-23) | Władysław Mantura | More |
2. |
RUTYNY WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI Z KLIENTEM – KONCEPTUALIZACJA I POMIAR |
12 (25-36) | Justyna Laskowska-Witek, Maciej Mitręga | More |
3. |
WPŁYW INNOWACJI NA KREOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA |
12 (37-48) | Sebastian Zupok | More |
4. |
ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W PRZEDSIĘBIORSTWIE W KONTEKŚCIE ROZWOJU KLASY KREATYWNEJ |
12 (49-60) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | More |
5. |
MOTYWACJA PRACOWNIKÓW A SATYSFAKCJA KLIENTÓW. UJĘCIE EMPIRYCZNE Z PERSPEKTYWY DWÓCH SEKTORÓW GOSPODARCZYCH |
14 (61-74) | Marcin Gąsior | More |
6. |
POMIAR EFEKTYWNOŚCI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W PRAKTYCE PRZEDSIĘBIORSTW – WYBRANE PROBLEMY |
14 (75-88) | Małgorzata Karpińska-Krakowiak | More |
7. |
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO PROWADZĄCYCH SPRZEDAŻ WIELOKANAŁOWĄ |
10 (89-98) | Marek Drzazga | More |
8. |
WSPÓŁPRACA W OBSZARZE ZARZĄDZANIA MARKĄ W KONTEKŚCIE GLOBALIZACJI |
14 (99-112) | Magdalena Grębosz, Jacek Otto | More |
9. |
FUNKCJONALNOŚĆ NARZĘDZI GOOGLE W SEARCH ENGINE MARKETINGU |
14 (113-126) | Krzysztof Hauke | More |
10. |
MODELE PLS-PM I ICH ZASTOSOWANIA W PREDYKCJI I WYJAŚNIANIU ZJAWISK EKONOMICZNYCH |
12 (127-138) | Adam Sagan | More |
11. |
KONSUMPCJA KOLABORATYWNA – WYZWANIA POMIAROWE I MENEDŻERSKIE W KONTEKŚCIE TZW. RIDE SHARING |
12 (139-150) | Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga | More |
12. |
ŹRÓDŁA SUKCESU RYNKOWEGO – MODEL TEORETYCZNY I WERYFIKACJA EMPIRYCZNA |
14 (153-166) | Robert Kozielski | More |
13. |
ROLA PARTNERSTW BIZNES – NAUKA W PROCESIE TRANSFERU TECHNOLOGII |
14 (167-180) | Honorata Howaniec, Olga Okrzesik | More |
14. |
CD NIWA JAKO PLATFORMA WSPÓŁPRACY BIZNESU I NAUKI |
14 (181-194) | Krystyna Dziubich, Henryk Krawczyk, Beata Krawczyk-Bryłka | More |
15. |
BUDOWANIE ZAUFANIA ORGANIZACYJNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE |
12 (195-206) | Barbara Józefowicz | More |
16. |
MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM JAKO PROCES DOSKONALENIA BIZNESU |
14 (207-220) | Stanisław Kaczmarczyk | More |
17. |
MARKETING ZINTEGROWANY W SIECIACH ORGANIZACYJNYCH |
14 (221-234) | Stanisław Skowron | More |
18. |
KREACJA I TRANSFER WIEDZY W SIECIACH ORGANIZACJI USŁUG PROFESJONALNYCH |
14 (235-248) | Sławomir Smyczek | More |
19. |
MIEJSCE ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI (CRM) W ZARZĄDZANIU DZIAŁALNOŚCIĄ MARKETINGOWĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE |
12 (249-260) | Agnieszka Bojanowska | More |
20. |
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W RELACJI Z KLIENTAMI FIRM UBEZPIECZENIOWYCH W KONTEKŚCIE KONCEPCJI POSTRZEGANEJ SPRAWIEDLIWOŚCI |
12 (261-272) | Malwina Berger, Maciej Mitręga | More |
21. |
PERCEPCJA JAKOŚCI USŁUG ZDROWOTNYCH W UJĘCIU RELACYJNYM |
12 (273-284) | Grzegorz Zieliński | More |
22. |
MORFOLOGIA WIĘZI RELACYJNYCH W INSTYTUCJACH SŁUŻBY ZDROWIA |
14 (285-298) | Ewa Nowakowska | More |
23. |
GRYWALIZACJA W ZARZĄDZANIU RELACJAMI Z KLIENTAMI W USŁUGACH SPORTOWO-REKREACYJNYCH |
14 (299-312) | Agnieszka Widawska-Stanisz | More |
24. |
TARGI GOSPODARCZE W DOBIE MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ |
14 (313-326) | Anita Proszowska | More |
25. |
WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ OŚRODKÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE |
12 (327-338) | Aleksandra Całka | More |
26. |
INBOUND MARKETING W BUDOWANIU WIZERUNKU MARKI W SIECI. STUDIUM PRZYPADKU |
14 (339-352) | Beata Tarczydło | More |
27. |
ROZWÓJ I ZNACZENIE MARKI WŁASNEJ |
14 (353-366) | Magdalena Kowalska | More |
28. |
MODELE SEM W BADANIACH MOTYWACJI PRACOWNIKÓW |
14 (367-380) | Łukasz Skowron | More |
29. |
INSTRUMENTY MARKETINGU PERSONALNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH I USŁUGOWYCH |
12 (381-392) | Mariola Grzybowska-Brzezińska | More |
30. |
KONCEPCJA WARTOŚCI W RELACJACH PRACOWNIK – ORGANIZACJA |
14 (393-406) | Edyta Rudawska | More |
31. |
ROLA MARKETINGU MOBILNEGO W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA |
14 (407-420) | Ewa Frąckiewicz | More |
32. |
STRATEGIE MARKETINGOWE POLSKICH MAREK MODOWYCH W KONTEKŚCIE EKSPANSJI NA RYNKI ZAGRANICZNE |
14 (421-434) | Barbara Mróz-Gorgoń | More |
33. |
DZIAŁANIA OFERENTÓW PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH (NIE)OCZEKIWANE PRZEZ NABYWCÓW |
12 (435-446) | Agnieszka Izabela Baruk | More |
34. |
POSTRZEGANIE WYBRANYCH ELEMENTÓW MARKETINGOWEJ JAKOŚCI PRODUKTÓW REGIONALNYCH I TRADYCYJNYCH |
12 (447-458) | Anna Iwanicka | More |
35. |
KONSUMENT MULTIKANAŁOWY – PRZYCZYNY I IMPLIKACJE ZJAWISKA |
12 (459-470) | Marcin Lipowski | More |
36. |
EFEKT ROPO W PROCESIE ZAKUPOWYM MŁODYCH KONSUMENTÓW |
12 (471-482) | Agnieszka Panek, Joanna Wyrwisz | More |
37. |
RECENZJA Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Zarządzanie marketingiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2014 |
4 (485-488) | Edyta Rudawska | More |