Rok wydania: | 2018 |
miz_nr_4_(54)_2018_0-red-spis-wstep-as.pdf | Pobierz |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
* |
Title page(Strona tytułowa) |
1 (1-1) | --- | Więcej |
* |
Editorial page(Strona redakcyjna) |
1 (2-2) | --- | Więcej |
* |
Table of contents(Spis treści) |
1 (3-3) | --- | Więcej |
* |
Introduction(Wstęp) |
1 (5-5) | --- | Więcej |
1. |
Rethinking Tourism Education in Georgia(Przemyślenia dotyczące edukacji turystycznej w Gruzji) |
13 (7-19) | Nato Chakvetadze | Więcej |
2. |
How to Realize Diversity in the Workplace? The Business Model Point of View(Jak realizować różnorodność w miejscu pracy? Punkt widzenia modelu biznesowego) |
13 (21-33) | Joanna Hernik | Więcej |
3. |
Tourism as the Principal Sphere for Economy Growth and Intercultural Relations in Georgia(Turystyka jako główna sfera wzrostu gospodarczego i stosunków międzykulturowych w Gruzji) |
12 (35-46) | Marina Metreveli, Mzia Kokhia, Valentina Merabishvili | Więcej |
4. |
Effects of e-Commerce Functioning on Customer’s Need Satisfaction(Funkcjonowanie e-commerce w Polsce a zaspokojenie potrzeb konsumenta) |
13 (47-59) | Krystyna Pieniak-Lendzion, Renata Stefaniak | Więcej |
5. |
Dynamic Structural Equation Models in Momentary Assessment in Consumer Research(Dynamiczne modele równań strukturalnych w ocenie chwilowej w badaniach konsumenckich) |
13 (61-73) | Adam Sagan | Więcej |
6. |
Product-Service Systems as an Opportunity for the Enterprise Producing Injection Molds(Systemy produktowo-usługowe jako szansa dla przedsiębiorstwa produkującego formy wtryskowe) |
13 (75-87) | Mariusz Salwin, Jan Lipiak, Michał Przęczka | Więcej |
7. |
Viral Marketing Communication for Brand(Wirusowa komunikacja marketingowa na rzecz marki) |
13 (89-101) | Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior | Więcej |
8. |
Tourist Space and its Role in the Activities of Tourism Enterprises(Przestrzeń turystyczna i jej rola w działalności przedsiębiorstw turystycznych) |
11 (103-113) | Marzena Wanagos, Lidiya Gumenyuk | Więcej |