Rok wydania: 2018 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Tourist consumption of a contemporary city - a transgenerational analysis(Konsumpcja turystyczna współczesnego miasta - analiza międzypokoleniowa) |
9 (7-15) | JOANNA KOWALCZYK-ANIOŁ, MAREK NOWACKI | Więcej |
2. |
Ecotourism as a factor influencing behaviour of tourism market participants(Ekoturystyka jako czynnik zachowań uczestników rynku turystycznego) |
8 (17-24) | JANUSZ OLEARNIK, KATARZYNA BARWICKA | Więcej |
3. |
Railway transport as a determinant of improving the availability of area tourism products (and attractions)(Transport kolejowy jako determinanta poprawy dostępności produktów (i atrakcji) turystycznych obszaru) |
10 (25-34) | GRAŻYNA ROSA | Więcej |
4. |
Business models analysis in the context of health resorts enterprises activity - literature review(Analiza modeli biznesu w kontekście działalności przedsiębiorstw uzdrowiskowych - przegląd literatury) |
12 (35-46) | ADAM R. SZROMEK, KRZYSZTOF HERMAN | Więcej |
5. |
The impact of reviews on the internet on the financial results of a hotel company(Wpływ opinii w Internecie na wyniki finansowe firmy hotelarskiej) |
10 (47-56) | ANDRZEJ MATEUSZ WAJDA, SIMONE PUORTO | Więcej |
6. |
"Roztocze - witalnosc z natury" brand as an indicator of abiotic assets in marketing slogans and tourism products(Marka „roztocze - witalność z natury" jako identyfikator walorów przyrody nieożywionej regionu w hasłach marketingowych i produktach turystycznych) |
11 (57-67) | TERESA BRZEZIŃSKA-WÓJCIK | Więcej |
7. |
Impact of the events sector on the economy case study of Poland(Wpływ przemysłu spotkań na gospodarkę - model krajowy na przykładzie Polski) |
13 (69-81) | KRZYSZTOF CELUCH | Więcej |
8. |
Cultural heritage and the development of sustainable tourism in the Eje Cafetero region of Colombia(Dziedzictwo kulturowe a rozwój turystyki zrównoważonej w regionie El Eje Cafetero, w Kolumbii) |
17 (83-99) | MIROSŁAWA CZERNY, CIRO ALFONSO SERNA MENDOZA, ANDRZEJ CZERNY, DIANA SOFÍA SERNA GIRALDO | Więcej |
9. |
The use of tourism consumption estimations to assess the economic effects of tourism in metropolitan cities as exemplified by Warsaw(Wykorzystanie szacunku konsumpcji turystycznej jako miernika efektów ekonomicznych turystyki w miastach metropolitalnych na przykładzie Warszawy) |
11 (101-111) | EWA DZIEDZIC, TERESA SKALSKA, ROBERT VINCZE | Więcej |
10. |
Model of cooperation in the network of non-enterprise organizations on the example of Regional Tourism Organizations in Poland(Model współpracy w sieci organizacji niebędących przedsiębiorstwami na przykładzie regionalnych Organizacji Turystycznych w Polsce) |
25 (113-137) | WOJCIECH FEDYK, MIECZYSŁAW MORAWSKI, URSZULA BĄKOWSKA-MORAWSKA, FRANTIŠEK LANGER, SOŇA JANDOVÁ | Więcej |
11. |
Party space in Cracow and Warsaw: partying and conflicts(Imprezowa przestrzeń w Krakowie i Warszawie: imprezy i konflikty) |
7 (139-145) | GRZEGORZ IWANICKI, ANNA DŁUŻEWSKA | Więcej |
12. |
Assessment of the possibility of tourism development in Białowieża Forest after the spruce bark beetle outbreak(Ocena możliwości rozwoju turystyki w Puszczy Białowieskiej po gradacji kornika drukarza) |
9 (147-155) | MIKOŁAJ JALINIK, BOLESŁAW HRYNIEWICKI | Więcej |
13. |
Functioning of sport and recreation facilities of the city of Poznan in the opinion of service providers(Funkcjonowanie obiektów sportowo-rekreacyjnych miasta Poznania w opinii usługodawców) |
11 (157-167) | EWA KRUSZYŃSKA, ĽUDMILA JANČOKOVÁ, ELŻBIETA SIEŃKO-AWIERIANÓW | Więcej |
14. |
Selection of accommodation by Polish tourists in Croatia(Wybór zakwaterowania przez polskich turystów w Chorwacji) |
12 (169-180) | KAROLINA MACHCZYŃSKA, CZESŁAW ADAMIAK, VUK TVRTKO OPAČIĆ | Więcej |
15. |
The role of local communities in sustainable tourism development - Noteć River Valley case study(Rola społeczności lokalnych w rozwoju turystyki zrównoważonej - przykład Doliny Noteci) |
11 (181-191) | HANNA MICHNIEWICZ-ANKIERSZTAJN, ALICJA GONIA, ANNA DŁUŻEWSKA | Więcej |
16. |
Websites as a Euroregional marketing tool in Poland(Witryna internetowa jako narzędzie marketingu euroregionalnego w Polsce) |
11 (193-203) | TOMASZ STUDZIENIECKI, CORINA TATAR | Więcej |
17. |
Responsiveness of hotel websites: an example from Rzeszów and its surroundings(Responsywność stron internetowych hoteli. Na przykładzie Rzeszowa i okolic) |
9 (205-213) | KRZYSZTOF SZPARA, Liudmyla Prochko, MARCIN KOZAK | Więcej |