Year: | 2016 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Selected aspects of the telecommunication market – examples of Poland and Denmark |
6 (9-14) | Agnieszka Budziewicz-Guźlecka | More |
2. |
E-commerce w Polsce i w Danii – istniejący stan i jego ocena(E-commerce in Poland and Denmark – the current state and its evaluation) |
10 (23-32) | Maciej Czaplewski | More |
3. |
E-gospodarka a państwo – aspekt instytucjonalny w zarysie(E-economy and the state – the institutional aspects) |
8 (15-22) | Katarzyna Chojnacka | More |
4. |
Wpływ mediów społecznościowych na zarządzanie procesowe w organizacji(Influence of social media on process management in an organization) |
10 (33-42) | Wojciech Grzelak | More |
5. |
Pełna cyfryzacja sektora gospodarki i jej możliwe konsekwencje – przykład mediów(Full digitalization of an economy sector and its possible consequences – media case) |
16 (43-58) | Bohdan Jung | More |
6. |
Działania Unii Europejskiej przeciwdziałające cyfrowemu wykluczeniu na przy-kładzie wymagań odnośnie dostępności(European union actions against digital exclusion. Case of web accessibility) |
12 (59-70) | Joanna Kos-Łabędowicz | More |
7. |
Strategia wzrostu wartości rynkowej organizacji sieciowej(Strategy of increasing market value of the network organization) |
22 (71-92) | Bernard F. Kubiak | More |
8. |
Publiczne zasoby informacyjne w mediach społecznościowych(Public information resources in social media) |
10 (93-102) | Joanna Papińska-Kacperek, Krystyna Polańska | More |
9. |
Przejęcie tradycyjnych funkcji komunikacji interpersonalnej przez kanały elektroniczne(Overtaking traditional functions of interpersonal communication by electronic channels) |
10 (103-112) | Przemysław Polak | More |
10. |
Nierówności cyfrowe i podziały cyfrowe drugiego rzędu jako wyzwanie dla gospodarki opartej na wiedzy(First and second level digital divide as a challenge for the information society and knowledge based economy) |
10 (113-122) | Malwina Popiołek | More |
11. |
Mobilne zakupy w Polsce i w Holandii(Mobile commerce in Poland and in The Netherlands) |
10 (123-132) | Ewa Prałat, Aleksandra Łyczkowska | More |
12. |
Polskie społeczeństwo informacyjne – wyzwania ku innowacyjności(The challenges to innovative polish information society) |
10 (133-142) | Jolanta Sala, Halina Tańska | More |
13. |
Wybrane aspekty dotyczące wskaźników efektywności procesów w gospodarce elektronicznej(Selected aspects concerning performance indicators of processes in the electronic economy) |
10 (143-152) | Cezary Stępniak | More |
14. |
Zróżnicowane ceny usług doręczeniowych w UE jako bariera rozwoju transgranicznego e-commerce(Diversification price delivery services in The European Union, as a barrier to the development of cross-border e-commerce) |
12 (153-164) | Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak | More |
15. |
Cena a wartość w gospodarce cyfrowej – wybrane problemy(Price and value in digital economy – some problems) |
12 (165-176) | Aleksander Z. Wassilew | More |
16. |
Wieloagentowy system wspomagania decyzji z zakresu e-finansów(Multi-agent e-finance decision support system) |
10 (177-186) | Andrzej Bytniewski, Marcin Hernes | More |
17. |
Znaczenie działań promocyjnych i marketingowych dla efektywnego funkcjonowania i rozwoju klastrów rolno-spożywczych(Importance of marketing and promotional activities for efficient functioning and development agri-food cluster) |
10 (187-196) | Roman Chorób | More |
18. |
Shaping competition policy in postal market – evaluation of using tools on the example of Poland and Denmark |
8 (197-204) | Anna Drab-Kurowska | More |
19. |
Przeobrażenia sieci dystrybucji biletów miejskiego transportu zbiorowego w procesach wdrażania elektronicznych systemów poboru opłat(Transformations in the ticket distribution network for public urban transport in the processes of electronic payment systems implementation) |
12 (205-216) | Grzegorz Dydkowski, Barbara Kos | More |
20. |
Lokalizowanie zasobów wiedzy w otoczeniu dla potrzeb kreowania organizacji wirtualnej(Locating the knowledge resources in an environment for the purpose of virtual organization creation) |
10 (217-226) | Damian Dziembek | More |
21. |
Współczesne trendy społeczno-gospodarcze a kierunki rozwoju innowacji i zarządzania innowacjami(Current socio-economic trends and directions of innovation development and management) |
10 (227-236) | Edyta Gwarda-Gruszczyńska | More |
22. |
Eksploracja procesów biznesowych – trend w perspektywie rozwoju gospodarki(Mining process – trend in the development of economy) |
10 (237-246) | Izabela Heppner | More |
23. |
Przetwarzanie wiedzy nieustrukturalizowanej w obszarze e-bankingu(An unstructured knowledge processing in e-banking) |
12 (247-258) | Marcin Hernes, Anna Chojnacka-Komorowska, Kamal Matouk | More |
24. |
Priorytet wymagań w projektach Agile(Priority of requirements in Agile) |
10 (259-268) | Grażyna Hołodnik-Janczura | More |
25. |
Problemy w organizacji – techniki definiowania problemu(Problems in the organization – techniques of defining the problem) |
10 (269-278) | Bogusław Kaczmarek | More |
26. |
Internet rzeczy – innowacyjne narzędzie dla firm(Internet of things – innovative tools for companies) |
10 (279-288) | Marcin Krysiński | More |
27. |
Wprowadzenie wybranej aplikacji mobilnej na rynek międzynarodowy(Introducing a chosen mobile applications into the international market) |
10 (289-298) | Krzysztof Kubiak, Aleksandra Sikorska | More |
28. |
Wykorzystanie metody AHP w identyfikacji preferencji decydentów firm odno-śnie modeli biznesu – wnioski z badań(Identification of company decision-makers’ preferences for the dimensions of busi-ness models with ahp method – empirical findings) |
10 (299-308) | Karol Kuczera | More |
29. |
Systemy informatyczne a rozwiązywanie problemów funkcjonalnych przedsiębiorstw transportowo-spedycyjnych – wyniki badań(Information systems in functional troubleshooting of enterprises transport-forwarding – research results) |
10 (309-318) | Ewa Kulińska | More |
30. |
Zakupy online – wybrane aspekty związane z decyzjami klientów(Online shopping – selected aspects connected with customers’ decisions) |
10 (319-328) | Anna Lemańska-Majdzik, Klaudia Smoląg | More |
31. |
Rodzaje i systemy płatności elektronicznych(Electronic payment types and systems) |
10 (329-338) | Zygmunt Mazur, Hanna Mazur, Teresa Mendyk-Krajewska | More |
32. |
Usługi cloud computing dla małych i średnich przedsiębiorstw(Cloud computing services for small and medium-sized enterprises) |
10 (339-348) | Teresa Mendyk-Krajewska, Zygmunt Mazur, Hanna Mazur | More |
33. |
Analiza wpływu innowacyjnego narzędzia na wspomaganie działalności firm z branży FMCG na rynku polskim(Analysis of impact of an innovative tool to support companies activities in the FMCG sector of the polish market) |
10 (349-358) | Przemysław Miller | More |
34. |
Zaufanie w budowaniu kapitału społecznego profesjonalistów(Trust in creating social capital of professionals) |
10 (359-368) | Anna Pietruszka-Ortyl | More |
35. |
Metaheuristic algorithms for scheduling on parallel machines with variable set-up times |
10 (369-378) | Radosław Rudek, Agnieszka Wielgus | More |
36. |
Prawne i społeczne aspekty rozwoju e-commerce wspieranego przez usługi doręczeniowe – nowe inicjatywy UE na jednolitym rynku usług(Legal and social aspects of e-commerce development services, supported by deliv-ery services – a new EU initiatives on the single services market) |
12 (379-390) | Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak | More |
37. |
Ocena potencjału innowacyjnego organizacji pod kątem wdrożenia rozwiązań IT – założenia modelu(Assessment of innovative potential of organisation in an implementation of it solu-tions – assumptions of the model) |
10 (391-400) | Jędrzej Wieczkorkowski, Magdalena Jurczyk-Bunkowska | More |
38. |
Próba modelowania cen końcowych w aukcjach internetowych(An attempt of modeling prices on online auctions) |
9 (401-409) | Łukasz Zakonnik | More |