Year of publication: | 2018 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Fenomenologia jako metoda myślenia – u podstaw warsztatu badań ejdetycznych(Phenomenology as a method of thinking at the heart of eidetic research workshop) |
14 (9-22) | Jarosław Gara | More |
2. |
Idea uniwersytetu katolickiego(An Idea of a Catholic University) |
7 (25-31) | Paweł Kaźmierczak | More |
3. |
Biografia w uniwersum kształcenia akademickiego(Biography in the learning universe) |
9 (33-41) | Dorota Sieroń-Gałusek | More |
4. |
VIII Polska Rama Kwalifikacji. Kształcenie badaczy czy transformatywnych praktyków?(VIII Polish Qualifications Framework. The education of researchers or transformative practitioners?) |
11 (43-53) | Anna Babicka-Wirkus, Lucie Bucharová Bucharová | More |
5. |
Przesłanie dydaktyki lotniczej II Rzeczypospolitej dla współczesnej „Szkoły Orląt”(Meaning of the Second Republic of Poland aeronautics didactics for contemporary Polish Air Force Academy) |
10 (55-64) | Andrzej Marciniuk | More |
6. |
Studenci o unikaniu porad(Students about avoiding advice) |
10 (67-76) | Józef Kargul | More |
7. |
Jakie szanse rozwojowe stwarza uniwersytet „w kryzysie”? Z doświadczeń studentów pedagogiki(What opportunities for students’development the university in crisis creates? Experiences of pedagogics students) |
13 (77-89) | Dorota Pauluk | More |
8. |
Samoocena studentów kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w zakresie wybranych komponentów przygotowania muzycznego. Komunikat z badań(Self-evaluation of students of preschool and early childhood education on selected components of musical preparation. Report of research) |
12 (91-102) | Joanna Szczyrba-Poroszewska | More |
9. |
Samoświadomość studentów a ich opinie na temat współczesnej uczelni w świetle idei uniwersytetu Jerzego Brzezińskiego(Self-consciousness of students and their opinions on present university on the basis of Jerzy Brzezinski idea of the university) |
17 (103-119) | Janusz Ślusarski | More |
10. |
Od perkusji do orkiestry. Umiejętności studentów w zakresie stosowania instrumentów muzycznych w pracy z dziećmi w przedszkolu i w klasach I–III(From percussion to orchestra. Students’ skills of using instruments working with children in kindergarten and classes I to III of primary school) |
10 (121-130) | Monika Semik | More |
11. |
Nowa perspektywa praktycznego kształcenia nauczycieli(New perspective of practical teacher training) |
11 (133-143) | Anna Kienig, Agnieszka Suplicka | More |
12. |
Nowe tendencje w rozwoju oprogramowania wspomagającego proces nauczania na podstawie projektu METATUTOR – innowacyjne oprogramowanie optymalizujące proces uczenia się na podstawie diagnozy metastrategii poznawczych użytkownika(New tendencies in the development of software supporting the process of teaching. On the base of the project METATUTOR – innovative software for optimizing process of learning under the diagnose of cognitive metastrategies of user) |
4 (147-150) | Tomasz Juńczyk, Kamila Piechowiak | More |
13. |
Recenzja książki: Anna Krajewska, Współdziałanie dydaktyczne nauczycieli akademickich i studentów a jakość kształcenia na przykładzie studiów pedagogicznych, Białystok 2016, ss. 433(Book review: Anna Krajewska, Współdziałanie dydaktyczne nauczycieli akademickich i studentów a jakość kształcenia na przykładzie studiów pedagogicznych, Białystok 2016, ss. 433 Wydanie) |
6 (151-156) | Teresa Joanna Andrzejewska | More |