Rok wydania: | 2015 |
Dziedzina: | Brak dziedziny |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Alcune considerazioni sulle metafore della crisi economica nella stampa italiana on-line(Kilka uwag na temat konceptualizacji kryzysu gospodarczego we włoskiej prasie on-line) |
20 (5-24) | Edyta Bocian | Więcej |
2. |
The semantics of "at"(Semantyka angielskiego przyimka przestrzennego "at") |
30 (26-55) | Maria Brenda | Więcej |
3. |
Говорят ли животные на разных языках? О звукоподражаниях в польском, русском и английском языках(Czy zwierzęta mówią różnymi językami? O wyrazach dźwiękonaśladowczych w języku polskim, rosyjskim i angielski) |
16 (57-72) | Dorota Dziadosz | Więcej |
4. |
Lautes lesen – Intonationsübungen für polnische Germanistikstudenten(Głośne czytanie – ćwiczenie intonacji zdaniowej w języku niemieckim wśród studentów germanistyki) |
13 (73-85) | Beata Głowińska | Więcej |
5. |
Аббревиатуры: языковая игра как развлечение или как инструмент оценки? (на материале языка современных российских СМИ)(Abrewiatury: gra językowa – rozrywka czy narzędzie oceny? (na materiale języka współczesnych środków masowego przekazu)) |
8 (87-94) | Svetlana Ilyasova | Więcej |
6. |
Эмоционально-чувствительная сфера личности студента неофилолога и результаты, достигаемые в обучении иностранному языку(Sfera emocjonalno-uczuciowa osobowości studenta neofilologa a wyniki osiągane w studiowaniu języka obcego) |
18 (95-112) | Krystyna Janaszek | Więcej |
7. |
The acoustic properties of the syllabic rhotic of Croatian(Cechy akustycznych chorwackiego sylabicznego [r]) |
19 (113-131) | Sylwester Jaworski | Więcej |
8. |
Вербальные и невербальные способы выражения грусти в современном русском языке(Werbalne i niewerbalne sposoby wyrażenia smutku we współczesnym języku rosyjski) |
10 (133-142) | Katarzyna Kondzioła-Pich | Więcej |
9. |
La formazione dell’autonomia e lo sviluppo della riflessività di futuri insegnanti sull’esempio di un tirocinio professionale di lingua francese(Kształtowanie autonomii i postaw refleksyjnych u przyszłych nauczycieli na przykładzie praktyki pedagogicznej z języka francuskiego) |
15 (143-157) | Anna Niedzielko | Więcej |
10. |
The sociophonology of /l/ and /r/ vocalisation and intrusion(Socjofonologia wokalizacji i intruzji phonemów /l/ i /r) |
8 (159-166) | Tomasz Obiała | Więcej |
11. |
Dvosmislenosti zbog reda riječi u hrvatskoj i poljskoj rečenici(Dwuznaczność szyku wyrazów w zdaniu chorwackim i polski) |
22 (167-188) | Neda Pintarić | Więcej |
12. |
Отражение актуальных политических событий в современном медийном словотворчестве(Оdzwierciedlenie aktualnych wydarzeń politycznych w słowotwórstwie współczesnych mediów) |
9 (189-197) | Larisa Ratsiburskaya | Więcej |
13. |
Ностальгические названия водок(Nostalgiczne nazwy wódek) |
8 (199-206) | Halina Stelmach | Więcej |
14. |
О паремиографии Морица Ильича Михельсона(O paremiografii Morica Michelsona) |
9 (207-215) | Tomasz Szutkowski | Więcej |
15. |
El piano o la dignidad en la pobreza(El piano lub godność w biedzie) |
11 (217-227) | Santa Ferretti | Więcej |
16. |
(Beб)-комикс как современный феномен семиотики((Web) komiks jako współczesny fenomen semiotyki) |
11 (229-239) | Natalia Góra | Więcej |
17. |
La notion de l’action dans l’oeuvre d’Antoine de Saint-Exupery(Pojęcie działania w twórczości Antonie de Saint-Exupery) |
9 (241-249) | Beata Skuza | Więcej |