Rok wydania: 2017 |
Tom pt. W kierunku zarządzania procesowego organizacją - trendy i wyzwania
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
* |
Strona tytułowa |
1 (1-1) | --- | Więcej |
* |
Strona redakcyjna |
1 (2-2) | --- | Więcej |
* |
Spis treści |
1 (3-3) | --- | Więcej |
1. |
Korzyści i zagrożenia wynikające z funkcjonowania wirtualnych zespołów projektowych |
10 (5-14) | Beata Barnowska, Sebastian Saniuk | Więcej |
2. |
Dobre praktyki w doskonaleniu procesów biznesowych |
11 (15-25) | Renata Brajer-Marczak | Więcej |
3. |
Metody oceny jakości i analiz zebranych danych w procesie obsługi klienta na przykładzie wybranych organizacji komunikacji miejskiej - wyniki badań 2016 r. |
8 (27-34) | Małgorzata Chojnacka | Więcej |
4. |
Business intelligence w zarządzaniu procesowym w jednostkach samorządu terytorialnego na poziomie gminy |
14 (35-48) | Krzysztof Hauke | Więcej |
5. |
Jakość zasobów ludzkich a wybrane aspekty standaryzacji i certyfikacji w HR |
11 (49-59) | Beata Jamka | Więcej |
6. |
Standaryzacja i efektywność procesów personalnych (na przykładzie diagnozy treści pracy metodą TBS-K) |
10 (61-70) | Anna Lipka | Więcej |
7. |
Zastosowanie narzędzi lean w administracji |
11 (71-81) | Ewa Malinowska, Anna Kurkowska | Więcej |
8. |
Kształtowanie jakości wyrobów przemysłowych poprzez system certyfikacji dobrowolnej |
8 (83-90) | Anna Michalska, Alicja Maleszka | Więcej |
9. |
Zarządzanie procesami logistycznymi z wykorzystaniem koncepcji lean na przykładzie C-L Sp. z o.o. |
13 (91-103) | Piotr Walentynowicz, Rafał Bierżanowski | Więcej |