Rok wydania: 2016 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Wyjazdy turystyczne w latach 2009-2014 na przykładzie łódzkiego biura podróży – agenta turystycznego |
12 (9-20) | Jolanta Latosińska | Więcej |
2. |
Kierunki wyjazdów turystycznych młodzieży gimnazjalnej z wybranych województw |
14 (21-34) | Zbigniew Podgórski, Adrian P. Lubowiecki-Vikuk | Więcej |
3. |
Wyjazdy wypoczynkowe dzieci i młodzieży na terenie województwa wielkopolskiego |
13 (35-47) | Magdalena Kugiejko | Więcej |
4. |
Turystyka i edukacja leśna a potrzeby współczesnych konsumentów |
11 (49-59) | Katarzyna Kwiecińska, Małgorzata Kosicka-Gębska, Jerzy Gębski | Więcej |
5. |
Rejsy i szkolenia żeglarskie dla osób niepełnosprawnych jako modyfikacja produktu turystycznego służąca intensyfikacji ruchu turystycznego w tym segmencie konsumentów |
11 (61-71) | Aleksandra Łapko, Magdalena Kamińska | Więcej |
6. |
Badania cech ruchu turystycznego w wybranych obiektach sanatoryjnych uzdrowiska Polańczyk |
9 (73-81) | Bogusław Sawicki, Anna K. Mazurek-Kusiak | Więcej |
7. |
Aktywność turystyczna seniorów w Polsce |
12 (83-94) | Anna Ociepka, Sławomir Pytel | Więcej |
8. |
Aktywność turystyczna mieszkańców wsi – studium przypadku |
11 (95-105) | Jarosław Uglis, Adam Roszak | Więcej |
9. |
Aktywność turystyczna słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku, na przykładzie wybranych placówek w Wielkopolsce |
12 (107-118) | Joanna Śniadek, Jowita Górka | Więcej |
10. |
Charakterystyka aktywności turystycznej seniorów w Polsce |
11 (119-129) | Jan Zawadka | Więcej |
11. |
Strategiczna karta wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi |
11 (131-141) | Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek | Więcej |
12. |
Znaczenie personelu hotelu w budowaniu relacji z klientem (case study) |
11 (143-153) | Maria Jeznach, Agnieszka Tul - Krzyszczuk, Natalia Niewęgłowska | Więcej |
13. |
Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim |
11 (155-165) | Adam Pawlicz | Więcej |
14. |
Przestrzenne zróżnicowanie bazy noclegowej w województwie wielkopolskim |
10 (167-176) | Anna Przybylska | Więcej |
15. |
Sezonowość wykorzystania bazy noclegowej w województwie opolskim w latach 2009-2012 – implikacje dla praktyki gospodarczej |
11 (177-187) | Daniel Puciato, Tadeusz Grabiński | Więcej |
16. |
Dostosowanie obiektów noclegowych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Studium przypadku na przykładzie wybranych hoteli miasta Bielsko Biała |
12 (189-200) | Jacek M. Ruszkowski, Irena Szewczyk | Więcej |
17. |
Zróżnicowanie przestrzenne bazy noclegowej jako determinanta ruchu turystycznego w Polsce |
10 (201-210) | Ewa Świstak, Monika Świątkowska | Więcej |
18. |
Istota animacji urlopowej i jej rola w kształtowaniu jakości obsługi ruchu turystycznego |
13 (211-223) | Sylwia Toczek-Werner | Więcej |
19. |
Analiza oferty biur podróży skierowanej do dzieci i młodzieży w województwie zachodniopomorskim |
12 (225-236) | Karolina Michalska | Więcej |
20. |
Nowe technologie na rynku przewozów lotniczych |
13 (237-249) | Ewa Grabińska, Sebastian Grabowski | Więcej |
21. |
Przychody pozabiletowe w transporcie lotniczym |
10 (251-260) | Joanna Hawlena | Więcej |
22. |
Wykorzystanie algorytmu Conway’a w procesie optymalizacji obsługi ruchu turystycznego w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych |
12 (261-272) | Adam Szromek | Więcej |
23. |
Charakterystyka wybranych cech infrastruktury turystycznej na przykładzie „ Parków wodnych” |
11 (273-283) | Dariusz Ilnicki, Izabela Gruszka, Anna Krajewska–Smardz | Więcej |
24. |
Tematyczne parki rozrywki w Europie i Polsce w percepcji turystów |
11 (285-295) | Zuzanna Tchorek, Olena Kulykovets, Hanna Górska-Warsewicz | Więcej |
25. |
Największe atrakcje turystyczne w województwie świętokrzyskim w opinii turystów |
11 (297-307) | Artur Zieliński, Katarzyna Janeczko | Więcej |
26. |
Organizacja żywienia przez uczestników niezorganizowanych wyjazdów turystycznych |
11 (309-319) | Iwona Kowalczuk | Więcej |
27. |
Wycena zadośćuczynienia i odszkodowania za zmarnowany urlop w opinii turystów polskich i niemieckich w świetle wyników badań własnych |
9 (321-329) | Agnieszka Maciąg | Więcej |
28. |
Zdolność do absorpcji wiedzy w przedsiębiorstwach turystycznych – identyfikacja znaczenia i możliwości pomiaru |
13 (331-343) | Marcin Olszewski, Marlena Bednarska | Więcej |
29. |
Doświadczenie pracy i jego znaczenie dla kształtowania postaw przyszłych kadr obsługi ruchu turystycznego |
17 (343-359) | Aleksandra Grobelna | Więcej |
30. |
Środki wsparcia z Unii Europejskiej a diagnoza potrzeb edukacyjnych i rozwój innowacyjnych form kształcenia dla branży turystycznej |
16 (361-376) | Julita Markiewicz-Patkowska, Piotr Oleśniewicz, Sylwia Lasota, Mariusz Sołtysik | Więcej |
31. |
Kształcenie kadr dla potrzeb obsługi ruchu turystycznego |
9 (377-385) | Anna Tokarz-Kocik | Więcej |
32. |
Uwarunkowania postaw wobec pracy w gospodarce turystycznej w kontekście kreowania kapitału klienta |
12 (387-398) | Marlena Bednarska, Marcin Olszewski | Więcej |