Rok wydania: | 2018 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
* |
Strona tytułowa |
2 (1-2) | --- | Więcej |
* |
Spis treści |
2 (3-4) | --- | Więcej |
* |
Wstęp |
1 (5-5) | --- | Więcej |
1. |
Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku nowych produktów żywnościowych z wykorzystaniem modelu Rogersa |
10 (7-16) | Joanna Bartkowicz | Więcej |
2. |
Managing relationships with employees as company’s internal clients(Zarządzanie relacjami z pracownikami jako klientami wewnętrznymi przedsiębiorstwa) |
10 (17-26) | Agnieszka Bojanowska | Więcej |
3. |
Ewolucja znaczenia czynników rozwoju społeczno-gospodarczego w poszczególnych województwach w Polsce w latach 2006‒2016 |
9 (27-35) | Rafał Czyżycki | Więcej |
4. |
Wpływ audiomarketingu na decyzje zakupowe konsumentów |
14 (37-50) | Włodzimierz Deluga | Więcej |
5. |
Ocena operatora logistycznego przez pracownika i jego rozwój |
9 (51-59) | Joanna Dyczkowska | Więcej |
6. |
Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej |
13 (61-73) | Jacek Dziwulski, Robert Drabik | Więcej |
7. |
Użyteczność neuromarketingu w badaniach postaw etnocentrycznych konsumentów żywności |
11 (75-85) | Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz, Anna Rogala | Więcej |
8. |
Regiony w Polsce i ich rozwój w ujęciu taksonomicznym |
9 (87-95) | Rafał Klóska | Więcej |
9. |
Pomiar marketingu szeptanego warsztatów samochodowych |
12 (97-108) | Aleksander Lotko | Więcej |
10. |
Innowacje proekologiczne w chińskim rolnictwie jako wyraz realizacji planu strategicznego na lata 2016‒2020 |
11 (109-119) | Karolina Łopacińska | Więcej |
11. |
Seniorzy jako konsumenci prywatnych usług zdrowotnych |
12 (121-132) | Beata Nowotarska-Romaniak, Julita Czyżewska | Więcej |
12. |
Eventy jako sposób przyciągania mieszkańców i turystów |
10 (133-142) | Alina Oczachowska | Więcej |
13. |
Turystyka zakupowa w ofercie biur podróży |
8 (143-150) | Beata Paliś | Więcej |
14. |
Behaviour of young consumers and the seasonality of ice cream consumption(Wpływ reklamy na sezonowość spożycia lodów przez młodych konsumentów) |
12 (151-162) | Agnieszka Palka | Więcej |
15. |
Punkty różnicujące i punkty upodabniające w pozycjonowaniu suplementów diety |
9 (163-171) | Tomasz Sondej | Więcej |
16. |
Komunikacja jako narzędzie kształtowania relacji z dostawcami w systemie zarządzania środowiskowego |
16 (173-188) | Agata Szkiel | Więcej |
17. |
Marketing wirusowy w zarządzaniu organizacją. Wyniki badań |
17 (189-205) | Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior | Więcej |
18. |
Zmiany dotyczące orientacji na klienta w systemach zarządzania akredytowanych laboratoriów |
11 (207-217) | Joanna Wierzowiecka | Więcej |
19. |
Postawy i zachowania konsumentów w wieku 60+ wobec żywności funkcjonalnej |
14 (219-232) | Romuald Zabrocki, Anna Suszek | Więcej |
20. |
Zachowania zakupowe pokoleń konsumentów w świetle rozwoju technologii |
8 (233-240) | Joanna Zjawin | Więcej |
21. |
Apiterapia wśród konsumentów XXI wieku – badania wstępne |
14 (241-254) | Natalia Żak, Piotr Przybyłowski | Więcej |