1. | Bacigalupo, M., Kampylis, P., Punie, Y., Van den Brande, G. (2016). EntreComp: The Entrepreneurship Competence Framework. Luxembourg: Publication Office of the European Union. |
2. | Burns, P., Dewhurst, J. (1992). Small Business and Entrepreneurship. London: The Macmillan Press. |
3. | Dollinger, M.J. (1995). Entrepreneurship. Strategies and resources. Illinois: Austin Press Richard D. Irwin. |
4. | EntreComp (2016). The European Entrepreneurship Competence Framework. Pobrane z: http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1317&langId=en (8.12.2017). |
5. | Komarkova, I., Gagliardi, D., Conrads, J., Collado, A. (2015). Entrepreneurship Competence: An Overview of Existing Concepcts, Policies and Initiatives. Luxembourg: Publications Office of the EU. Pobrane z: http://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/bitstream/JRC96531/jrc96531_final.pdf (1.12.2017). |
6. | Lackeus, M. (2015). Entrepreneurship in education. What, why, when, how. European Commission. Pobrane z: https://www.oecd.org/cfe/.../BGP_Entrepreneurship-in-Education (7.12.2017). |
7. | MEN (2017a). Podstawa programowa kształcenia ogólnego z komentarzem. Szkoła podstawowa, wiedza o społeczeństwie. Ministerstwo Edukacji Narodowej. Pobrane z: https://www.ore.edu.pl/...podstawa-programowa/...%20WOS.../Podstawa%20program (12.12.2017). |
8. | MEN (2017b). Podstawa programowa z komentarzami. Tom 4: Edukacja historyczna i obywatelska w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum. Ministerstwo Edukacji Narodowej. Pobrane z: http://www.bc.ore.edu.pl/Content/228/Tom+4+Edukacja+historyczna+i+obywatelska+w+szkole+podstawowej%2C+gimnazjum+i+liceum.pdf (28.11.2017). |
9. | MEN (2017c). Projekt podstawy programowej dla szkół ponadpodstawowych. Podstawy przedsiębiorczości – projekt. Ministerstwo Edukacji Narodowej. Pobrane z: https://men.gov.pl/wp-content/uploads/2017/04/przedsiebiorczosc-liceum-i-technikum.pdf (19.11.2017). |
10. | Okoń, W. (2001). Nowy słownik pedagogiczny. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. |
11. | Piecuch, T. (2010). Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck. |
12. | Rozporządzenie MEN (2017a). Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 28 marca 2017 r. w sprawie ramowych planów nauczania dla publicznych szkół. DzU 2017, poz. 703. |
13. | Rozporządzenie MEN (2017b). Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli. DzU 2017, poz. 1575. |
14. | Sands, G. (2016). Be a quilt maker, not a puzzle builder. Pobrane z: https://medium.com/costanoa-ventures/be-a-quilt-maker-not-a-puzzle-builder-2b90e0cfa685 (8.12.2017). |
15. | Savoia, A. (2011). Pretotype it. Pobrane z: http://www.pretotyping.org/uploads/1/4/0/9/14099067/pretotype_it_2nd_pretotype_edition-2.pdf (10.12.2017). |
16. | Schumpeter, J.A. (1960). Teoria rozwoju gospodarczego. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe. |
17. | Seelig, T.L. (2015). InsightOut. Get Ideas Out of Your Head and Into the World. New York: HarperCollins Publishers. |
18. | Seelig, T.L. (2017). Creativity Rules. New York: HarperCollins Publishers. |
19. | Stalończyk, I. (2014). Edukacja formalna i pozaformalna w procesie kształtowania społeczeństwa wiedzy. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 1 (37), 320–332. |
20. | Pobrane z: https://www.ur.edu.pl/file/63210/17%20Stalończyk%20I.pdf (7.12.2017). |
21. | Sudoł, S. (2002). Przedsiębiorstwo. Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Teoria i praktyka zarządzania. Toruń: TNOiK Dom Organizatora. |
22. | Tarnawa, A., Węcławska, D., Zadura-Lichota, P., Zbierowski P. (2016). Raport z badania Global Entrepreneurship Monitor – Polska 2015. Warszawa: PARP. |