1. | Biggs, S., Lowenstein, A. (2011). Generational Intelligence. A Critical Approach to Age Relations. London–New York: Routledge. |
2. | Blauth, Ch., McDaniel, J., Perrin, C., Perrin, P.B. (2011). Age-Based Stereotypes: Silent Killer of Collaboration and Productivity. Tampa: Achieve Global Inc. |
3. | Boruta-Gojny, B., Popiołek, K. (2014). Intermentoring pokoleniowy w organizacji. W: M. Sidor-Rządkowska (red.), Mentoring. Teoria, praktyka, studia przypadków (s. 91–105). Warszawa: Wolters Kluwer. |
4. | Fazlagić, J. (2014). Zarządzanie różnorodnością a zarządzanie wiedzą. e-Mentor, 1 (53), 54–61. |
5. | Gadomska-Lila, K. (2017). Zarządzanie różnorodnością w kontekście tożsamości organizacyjnej – wyniki badań kultury organizacyjnej wśród kadry kierowniczej i nie kierowniczej. Edukacja Ekonomistów i Menedżerów, 45, 57–69. |
6. | Gajda, J., Seroka-Stolka, O. (2014). Zarządzanie pracownikami różnych pokoleń warunkiem efektywnej działalności organizacji. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 5, 13–28. |
7. | Giddens, A., Sutton, P. (2012). Socjologia. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
8. | Hejduk, I. (2016). Rozwój technologii cyfrowych a wykluczenie społeczne osób 65+. Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula, 8 (46), 29–40. |
9. | Liwiński, J., Sztanderska, U. (2010). Zarządzanie wiekiem w przedsiębiorstwie. Warszawa: PARP. |
10. | Łuźniak-Piecha, M., Kaczkowska-Serafińska, M., Lenton, A. (2016). Mentoring odwrócony – korzyści dla organizacji. Edukacja Ekonomistów i Menedżerów, 40, 101–115. |
11. | Małota, W. (2013). Reverse mentoring as a social exchange tool and catalyst. Lecture at Forum of Management into XXI century at the University of South in Adelaide, Australia. |
12. | Oleksyn, T. (2010). Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka. Warszawa: Wolters Kluwer. |
13. | Prokopowicz, P. (2017). Zarządzaj ludźmi, a nie pokoleniami. Personel i Zarządzanie, 11, 38–42. |
14. | Schimanek, T., Kotzian, J., Arczewska, M. (2015). Zarządzanie wiekiem skierowane na osoby 50+. Podręcznik dla małych i średnich przedsiębiorców. Warszawa: Akademia Leona Koźmińskiego. |
15. | Sidor-Rządkowska, M. (red.) (2014). Mentoring. Teoria, praktyka, studia przypadków. Warszawa: Wolters Kluwer. |
16. | Smolbik-Jęczmień, A. (2017). Kształtowanie własnej kariery zawodowej w kontekście wielopokoleniowości. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. |
17. | Smolbik-Jęczmień, A., Żarczyńska-Dobiesz, A. (2017). Zróżnicowane podejście do rozwoju zawodowego wśród przedstawicieli pokoleń koegzystujących na rynku pracy. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 3–4, 169–184. |
18. | Stankiewicz, K. (2016). Postawy pracowników wobec zróżnicowania wiekowego w zespołach i organizacjach. Edukacja Ekonomistów i Menedżerów. Problemy. Innowacje. Projekty, 1 (39), 141–155. |
19. | Szukalski, P. (2012). Solidarność pokoleń. Dylematy relacji międzypokoleniowych. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. |
20. | Walker, A. (2005). The emergence of age management in Europe. International Journal of Organisational Behaviour, 1 (10), 685–697. |
21. | Wiktorowicz, J., Warwas, J. (2016). Pokolenia na rynku pracy. W: J. Wiktorowicz, J. Warwas, M. Kuba, E. Staszewska, P. Woszczyk, A. Stankiewicz, J. Kliombka-Jarzyna (red.), Pokolenia – co się zmienia? Kompedium zarządzania multigeneracyjnego (s. 19–37). Warszawa: Wolters Kluwer. |
22. | Wojtaszczyk, K. (2013). Poziom kompetencji wirtualnych pokolenia Y i C – ocena na podstawie autodiagnozy studentów. e-Mentor, 2, 22–28. |