Year: | 2015 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu(Breaking Stereotypes of Consumers-Seniors and the Implications for Marketing) |
14 (11-24) | Sylwia Badowska, Anna Rogala | More |
2. |
Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesi(Mobility, Interactivity and User Involvement as the Challenges of Modern Communication in Business) |
14 (25-38) | Ewa Badzińska | More |
3. |
Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów(Prosumption as the Consumption Trend in the Potential Prosumers’ Opinions) |
14 (39-52) | Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka | More |
4. |
Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra(Member Satisfaction and Loyalty in Shaping the Cluster’s Image) |
14 (53-66) | Bogusław Bembenek | More |
5. |
Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych(Analysis of Attitudes of Internet Users Towards the Brand in Social Media) |
14 (67-80) | Magdalena Brzozowska-Woś | More |
6. |
Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku(Customer Satisfaction as a Source of Organizational Success – a Case Study) |
12 (81-92) | Ewa Badzińska, Edyta Gołąb-Andrzejak | More |
7. |
Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów(New Marketing Trends in the Reception of Young Consumers on the Example of a Selected Group of Students) |
12 (93-104) | Anna Niedzielska | More |
8. |
Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego(Communication in the Concept Of Marketing 3.0 in the SME Sector in the Light of Own Research) |
10 (105-114) | Joanna Pikuła-Małachowska | More |
9. |
Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy(The Use of CRM Systems in the City Marketing – the State and Perspectives) |
14 (115-128) | Anetta Pukas | More |
10. |
Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich(Customer Dissatisfaction Factors for Hairdressing Services) |
12 (129-140) | Monika Ratajczyk | More |
11. |
Zastosowanie koncepcji Customer Engagement w branży odzieżowej(Applying the Customer Engagement Concept in the Fashion Industry) |
14 (141-154) | Katarzyna Rupik | More |
12. |
Implementing the Consumer-Based Brand Equity Scale for Beer Brands – A Tyskie and Żywiec Case Study |
10 (155-164) | Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski | More |
13. |
Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej(The Use of Social Media in the Brand Image Management in the Crisis Situations) |
12 (165-176) | Kinga Stopczyńska | More |
14. |
Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia(The use of Social Media Marketing Tools by Polish NGOS in Communication with the Environment to Promote Health) |
10 (177-186) | Tomasz Holecki, Karolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała | More |
15. |
Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe(Creating a Value for Mass Event Organisers’ Stakeholders – Model Approach) |
12 (187-198) | Zygmunt Waśkowski | More |
16. |
Analiza świadomości marek „produktów krajów karpackich” – wyniki badań bezpośrednich(The Awareness Analysis of “the Carpathian Countries Products” Brands – the Direct Research Results) |
12 (199-210) | Elżbieta Wolanin-Jarosz | More |
17. |
Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji(New Media in Creating the Image of the Organization) |
10 (211-220) | Joanna Wyrwisz | More |
18. |
Kobiety w wydziałach logistyki policji(Women in Police Logistics Department) |
14 (223-236) | Beata A. Basińska, Izabela Wiciak | More |
19. |
Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny(Employer Branding vs. CSR – Bank as Social Responsible Employer) |
14 (237-250) | Dorota Bednarska-Olejniczak | More |
20. |
System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce(BlueCash Fast Payment’s System and its Promotion in Poland) |
12 (251-262) | Kamila Czarnowska | More |
21. |
Smart marketing w służbie miast(Smart Marketing for Cities) |
14 (263-276) | Magdalena Daszkiewicz | More |
22. |
Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?(Marketing and Corporate Social Responsibility – Contradictory Ideas?) |
12 (277-288) | Anna Drapińska | More |
23. |
Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża Bałtyku(South Coast Baltic Brand as an Initiative for the Promotion of Yacht Seaports of the Southern Baltic Coast) |
14 (289-302) | Marcin Forkiewicz | More |
24. |
Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw(Creating Image of a Small Enterprises in Order to Build Partnerships in the Supply Chain) |
12 (303-314) | Waldemar Glabiszewski | More |
25. |
Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności(Mobile Applications as an Innovative Tool of Mobile Marketing in the Food Market) |
12 (315-326) | Anna Jasiulewicz | More |
26. |
Critical Comments on CSR of Media Organisations – between Marketing and Mission |
12 (327-338) | Jan Kreft | More |
27. |
Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości(Creating the Image of the Justice System) |
12 (339-350) | Przemysław Banasik, Katarzyna Majchrzak | More |
28. |
Dźwięk w przestrzeni handlowej(Sound in the Commercial Space) |
12 (351-362) | Halina Portalska, Marek Portalski | More |
29. |
Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku(Marketing Instruments of Trade Fairs Organisers in the Process of Influence on Exhibitors’ Activities – Case Study) |
14 (363-376) | Anita Proszowska | More |
30. |
BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej(BSC as a Tool to Achieve Social and Economic Goals by Institutions of Public Trust on the Example of a University) |
12 (377-388) | Sylwia Krajewska, Anna Stronczek | More |
31. |
Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni(Examples of Marketing Activities Undertaken for Promotion of Luxury Cruises Market in the Waters of Baltic Sea – the Case Study of Gdynia) |
12 (389-400) | Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski | More |
32. |
Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań(The Factors Determining Customer Service in Family Businesses – Case Study) |
14 (401-414) | Ewa Więcek-Janka | More |
33. |
Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej(Management of Scientific Productivity in the Context of University Brand Building) |
10 (415-424) | Maciej Mitręga, Olgierd Witczak | More |