1. | Becker G. (1993). Nobel Lecture: The Economic Way of Looking Behavior. Journal of Political Economy, 3, 385–409. |
2. | Bedrunka, K., Bucka, M., Grochalski, M., Koziarski, S., Kurys, B., Malik, K., Mroczek, E., Sitko, D., Ulbrich, R., Wilding, K. (2014). Model kształcenia dualnego na Uniwersytecie Opolskim. Raport z prac zespołu ekspertów. Opole: UO – Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości. |
3. | Dziedziczak-Foltyn, A., Brzeziński, K. (2013). Kształcenie zawodowe i kształcenie dualne w Polsce i województwie łódzkim. Stan obecny i perspektywy rozwoju. Łódź: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku. |
4. | Graf, L. (2013), The Hybridization of Vocational Training and Higher Education in Austria, Germany and Switzerland. Opladen, Berlin, Toronto: BudrichUniPress Ltd. |
5. | GUS (2016). Aktywność Ekonomiczna Ludności Polski. Pobrane z: www.stat.gov.pl (18.05.2016). |
6. | Kabaj, M. (2000). Efektywność kształcenia zawodowego w wybranych krajach. Przewaga systemu dualnego. W: U. Jeruszka (red.), Efektywność kształcenia zawodowego (s. 173–199). Warszawa: IPiSS. |
7. | Marry, C. (1997), Education, Vocational Training and Employment in Germany. W: A. Jobert, C. Marry, L. Tanguy, H. Rainbird (red.), Education and Work in Great Britain, Germany and Italy (s. 13–29). London, New York: Routledge. |
8. | Rollnik-Sadowska, E. (2015). Dobre praktyki w zakresie rozwiązań systemowych w kształceniu zawodowym na przykładzie niemieckiego systemu dualnego. Polityka Społeczna, 5–6, 28–32. |
9. | www.studia-dualne.pl (18.04.2016). |
10. | www.uni.opole.pl (18.04.2016). |