1. | Balcar, B., Borkowska, A., Czerw, A., Gąsiorowska, A., Nosal, C. (2006). Psychologia preferencji i zainteresowań zawodowych. Przegląd teorii i metod. Warszawa: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Departament Rynku Pracy. |
2. | Bilska, A. (2013). Gry w edukacji. Pobrano z: www.edunews.pl/nowoczesna-edukacja/innowacje-w-edukacji/2225-gry-w-edukacji (marzec 2017). |
3. | Duke, R. (1974). Gaming – the Future’s Language. New York: Sage Publications. |
4. | Gray, D., Brown S., Macanufo J. (2013). Gamestorming. Warszawa: Wolters Kluwer Business. |
5. | IBM. Pobrano z: www.ibm.com. |
6. | Kruszewski, K. (2008). Sztuka nauczania. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
7. | Mapa umiejętności XXI wieku. Pobrano z: www.edunews.pl/images/pdf/umiejetnoscixxi_pl.pdf (marzec 2017). |
8. | MIKRON. Pobrano z: www.mik.pl. |
9. | NMC Horizon Report. 2012 K-12 Edition. Pobrano z: www.redarchive.nmc.org/publications/2012-horizon-report-k12. |
10. | OCTIGO. Pokaż mi, a zrozumiem. Pobrano z: www.octigo.pl. |
11. | Okoń, W. (1984). Słownik pedagogiczny. Warszawa: PWN. |
12. | Okoń, W. (1987). Zabawa a rzeczywistość. Warszawa: WSiP. |
13. | Przetacznik-Gierowska, M., Tyszkowa, M. (2002). Psychologia rozwoju człowieka. Warszawa: WSiP. |
14. | Rizzi, P. (2004). Giochi di Citta. Molfetta-Bari: La Meridiana. |
15. | Rizzi, P., Woźniakiewicz, J. (2008). Perspektywy zastosowania gier symulacyjnych w edukacji. Teoria i praktyka. Homo Communicativus, 3 (5), 57–63. |
16. | Stadsklev, R. (1973). A Basic Model for Debriefing. Simulation/Gaming News, 1. |
17. | Szlosek, F. (2013). Ewolucja kwalifikacji nauczycieli w kontekście przemian edukacyjnych. Warszawa: Instytut Technologii Eksploatacji. |
18. | Tkaczyk, P. (2012). Grywalizacja. Gliwice: Helion. |
19. | Treco. Pobrano z: www.treco.pl. |