Year: | 2015 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Statystyczna analiza rozwoju regionalnego w Polsce(Statistical Analysis of Regional Development in Poland) |
212 (9-220) | Rafał Klóska | More |
2. |
Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu(The Importance of a Tourist Route as a Marketing Product in Creation of the Image of a Region) |
12 (21-32) | Mariola Łuczak | More |
3. |
Sustainable City Marketing: a Modern Management Model |
10 (33-42) | Agnieszka Łukasiewicz-Kamińska | More |
4. |
Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego(Factors of Competitiveness Growth of a Region on the Example of Lubuskie Voivodeship) |
12 (43-54) | Piotr Kułyk, Mariola Michałowska, Paulina Paluszkiewicz | More |
5. |
Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa(The Meetings Industry Market and Evolution of the City Image: Kraków Case Study) |
16 (55-70) | Beata Paliś | More |
6. |
Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko(Promotion of Resources of Rail Passenger Transport on the Example of Investment within the Framework of Operational Programme Infrastructure and Environment) |
12 (71-82) | Grażyna Rosa | More |
7. |
Budownictwo pasywne elementem modelu M ekorozwoju oraz filarem wizerunku Wrocławia i Dolnego Śląska(Passive House Building as an Element of the M Eco-Development Model and the Pillar of Image of Wrocław and Lower Silesia) |
16 (83-98) | Kornelia Kwiecińska, Łukasz Szałata, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak | More |
8. |
Nowoczesna obsługa pacjenta(A Modern Patient Service) |
10 (101-110) | Iwona Czerska | More |
9. |
Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit(The Use of Promotional Tools in the Management of Nonprofit Organizations) |
12 (111-122) | Jacek Dziwulski | More |
10. |
Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn(Communication of Scientists with Entrepreneurs: Gender Differences in Research Results Dissemination) |
12 (123-134) | Marzena Feldy | More |
11. |
The Evaluation of the Use of Mobile Apps by Citizens of Polish Voivodeships Cities |
12 (135-146) | Leszek Gracz | More |
12. |
Nowoczesne rozwiązania w usługach publicznych na przykładzie miejskiej karty elektronicznej(Modern Solutions in Public Services Exemplified by City Electronic Card) |
14 (147-160) | Barbara Kos | More |
13. |
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit(The Use of Social Media by Non Profit Organizations) |
10 (161-170) | Joanna Kos-Łabędowicz | More |
14. |
Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni(The Internationalization of University Communications in the Virtual Space) |
12 (171-182) | Mirosława Pluta-Olearnik | More |
15. |
Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych(Marketing Communication Problems in Agricultural Industry on the Example of Fairs and Exhibitions) |
10 (183-192) | Magdalena Rzemieniak | More |
16. |
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu(Urban Games and Questing as a Form of Communication and Image Creation of a Region) |
14 (193-206) | Agnieszka Smalec | More |
17. |
Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia(Social Media in Marketing Communication Used by the Polish Voivodeship Offices in Health Promotion) |
10 (207-216) | Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Magdalena Syrkiewicz-Świtała | More |
18. |
City placement w promocji Lublina(City Placement in the Promotion of Lublin) |
10 (217-226) | Joanna Wyrwisz | More |
19. |
Administracja publiczna na rzecz rozwoju gospodarki regionu – wybrane problemy kształtowania współpracy z MSP w regionie łódzkim(Public Administration for the Development of the Regional Economy – Selected Problems of the Development of Cooperation with the SME’s within the Region of Lodz) |
10 (229-238) | Mirella Barańska-Fischer | More |
20. |
Satysfakcja i lojalność członkowska w zarządzaniu rozwojem klastra(Membership Satisfaction and Loyalty in Managing Cluster Development) |
18 (239-256) | Bogusław Bembenek | More |
21. |
Kreowanie sylwetki absolwenta uczelni wychowania fizycznego – perspektywa studenta i nauczyciela(Determining the Profile of a Physical Education University Graduate- Students’ vs. Teachers’ Perspective) |
14 (257-270) | Krystyna Buchta, Małgorzata Skiert, Maria Anna Turosz | More |
22. |
Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych(Expectations of Lower Silesia Medical Entities with Regard to Medical Tourism Cluster in the Light of Empirical Studies) |
8 (271-278) | Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla | More |
23. |
Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości(Local Governments’ Relations with Inhabitants in the Context of a Value Co-Creation Concept) |
10 (279-288) | Marta Kawa, Wiesława Kuźniar | More |
24. |
Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia(Research and Creation of the Citizen/Customer Satisfaction in Public Administration – Possibilities and Limitations) |
12 (289-300) | Anetta Pukas | More |