Rok wydania: | 2018 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
* |
Profesor Kazimierz Wenta – nauczyciel, naukowiec, mentor i przyjaciel |
5 (7-11) | Elżbieta Perzycka, Włodzimierz Olszewski | Więcej |
1. |
Paradygmat humanistyczny w dydaktyce akademickiej – utopia, konieczność, szansa? |
14 (13-26) | Anna Sajdak-Burska | Więcej |
2. |
Uniwersytet – między ideą nauki a neoliberalną ideologią |
10 (27-36) | Jacek Moroz | Więcej |
3. |
Kariera akademicka – człowiek w drodze do siebie i do sensu |
9 (37-45) | Anna Murawska | Więcej |
4. |
Misja i współczesne role szkoły wyższej. Perspektywa socjologiczna |
9 (47-55) | Wioleta Bryniewicz | Więcej |
5. |
Epoka przemian i budowy nowej cywilizacji jako kontekst myślenia o edukacji akademickiej |
10 (57-66) | Monika Pawłowska | Więcej |
6. |
Universum szkoły wyższej versus rynek pracy |
9 (67-75) | Arkadiusz Żukiewicz | Więcej |
7. |
„Konstytucja dla Nauki – Ustawa 2.0” szansą czy zagrożeniem dla rozwoju nauki i szkolnictwa wyższego? |
14 (77-90) | Barbara Kromolicka | Więcej |
8. |
Palcem na smartfonie, czyli o prześlizgiwaniu się po relacjach |
7 (91-97) | Małgorzata Wałejko | Więcej |
9. |
Między obojętnością a zaangażowaniem. Źródła dylematów decyzji wyborczych studentów |
11 (99-109) | Ilona Kość | Więcej |
10. |
Uniwersytet ludowy. Relikt czy szkoła przyszłości? |
9 (111-119) | Angelika Felska | Więcej |
11. |
Językowa rzeczywistość edukacyjna w wielokulturowych Chinach. Jedność czy różnorodność? |
12 (121-132) | Anna Mańkowska | Więcej |
12. |
Warunki konstruowania wiedzy o sobie w szkole wyższej przez osoby studiujące pedagogikę – raport z badań |
19 (133-151) | Małgorzata Anna Kućko | Więcej |
13. |
Cechy nauczyciela akademickiego z perspektywy studentów artystycznej szkoły wyższej |
10 (153-162) | Teresa Joanna Andrzejewska | Więcej |
* |
Sprawozdanie z I Polsko-Niemieckiego Seminarium Naukowego „Uniwersytety Ludowe – pomiędzy teorią a praktyką” (6– 7 października 2017, Szczecin) |
4 (163-166) | Angelika Felska | Więcej |
* |
Zaproszenie do udziału w Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Uniwersytet i szkoła wyższa wobec kryzysów autonomii” (14–15 września 2018, Uniwersytet Szczeciński) |
2 (167-168) | Anna Murawska | Więcej |