Year: | 2016 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
POSTAWY SAMORZĄDOWCÓW WOBEC DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO(Local government representatives attitude to marketing activities on the example of Kujawsko-Pomorskie Voivodship) |
10 (7-16) | Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz | More |
2. |
FUNKCJONALNOŚĆ PARTYCYPACYJNEGO MECHANIZMU CENOWEGO PAY WHAT YOU WANT(Functionality of participative price mechanism – pay what you want) |
12 (17-28) | Ilona Bondos | More |
3. |
FUNKCJONOWANIE EKONOMICZNEGO UNIWERSYTETUDZIECIĘCEGO W KONTEKŚCIE KSZTAŁTOWANIA ŚWIADOMOŚCI EKONOMICZNEJ I ZACHOWAŃ PRZEDSIĘBIORCZYCH POLSKIEGO SPOŁECZEŃSTWA(The functioning of children’s university of economics in the context of building of the economic awareness and entrepreneurial behavior of polish society) |
12 (29-40) | Iwona Czerska | More |
4. |
WYMIARY DOŚWIADCZEŃ W USŁUDZE EDUKACYJNEJ W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM(Experiential dimensions in educational services in higher education) |
12 (41-52) | Katarzyna Dziewanowska | More |
5. |
SREBRNY MARKETING A SPOŁECZNA ODOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW(Silver marketing vs. Corporate social responsibility) |
10 (53-62) | Ewa Frąckiewicz | More |
6. |
RAPORTY SPOŁECZNE JAKO INSTRUMENT BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEJ(Social reports as an instrument to build the image of a socially responsible enterprise) |
10 (63-72) | Urszula Gołaszewska- Kaczan | More |
7. |
CENA JAKO DETERMINANTA POZIOMU ŻYCIA. ZMIANY CEN DÓBR I USŁUG KONSUMPCYJNYCH W POLSCE I UE W LATACH 2004–2014(Price as a determinant of standard of living. The changes of the price of consumer goods and services in Poland and EU in the years 2004–2014) |
12 (73-84) | Urszula Grzega | More |
8. |
WIRTUALIZACJA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓWNA RYNKU TURYSTYCZNYM JAKO ŹRÓDŁO WIEDZY W PODEJMOWANIU DECYZJI MARKETINGOWYCH(Virtualization of consumer behavior on tourism market as the source of knowledge in making marketing decisions) |
10 (85-94) | Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska- Dudek, Andrzej Rapacz | More |
9. |
MOŻLIWOŚCI KSZTAŁTOWANIA ZAANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW WOBEC MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH ZA POMOCĄ HUMORU(Building brand engagement in social media by means of humor) |
10 (95-104) | Małgorzata Karpińska-Krakowiak | More |
10. |
ZAANGAŻOWANIE KLIENTA (CE) W SEKTORZE DÓBR ZAAWANSOWANYCH TECHNICZNIE ORAZ SEKTORZE BANKOWYM(Customer engagement in high-tech goods sector and retail banks sector) |
10 (105-114) | Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek | More |
11. |
M-KONSUMENTJAKO SEGMENT RYNKU ZYSKUJĄCY NA ZNACZENIU(M-consumer as market segment gaining in importance) |
12 (115-126) | Magdalena Kowalska | More |
12. |
STRATEGIA ADAPTACYJNE ORGANIZACJI A POZIOMY KONKUROWANIA - KONSTRUKT TEORETYCZNY(Adaptive strategies of the organization and its levels of competing – theoretical construct) |
10 (127-136) | Robert Kozielski | More |
13. |
CAUSE-RELATED MARKETING – WPŁYW TYPU PRODUKTUI STOPNIA DOPASOWANIA SPRAWY SPOŁECZNEJ DO PRODUKTU NA INTENCJE ZAKUPOWE(Cause-related marketing − influence of the product type and product-cause fit on purchase intentions) |
10 (137-146) | Wojciech Kozłowski | More |
14. |
WSZECHKANAŁOWA STRATEGIA MARKETINGOWA – OMNICHANNEL(Omnichannel marketing strateg) |
10 (147-156) | Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata | More |
15. |
KSZTAŁTOWANIE TURYSTYCZNEGO WIZERUNKU REGIONU POPRZEZ DZIAŁANIA PROMOCYJNE – DOŚWIADCZENIA WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO(Shaping of the tourist image of a region through promotional activities – experience of Lubelskie province) |
10 (157-166) | Marzena Lemanowicz | More |
16. |
KONSUMPCJA KOLABORATYWNA A ROZWÓJ GOSPODARCZY– PERSPEKTYWA MAKRO I PERSPEKTYWA PRZEDSIEBIORSTWA(Collaborative consumption and economic development – a macro and enterprise perspective) |
10 (167-176) | Agnieszka Małecka | More |
17. |
CROWDSOURCING I CROWDFUNDING W KREOWANIU INNOWACJI W KONSUMPCJI(Crowdsourcing and crowdfunding in creating innovation in consumption) |
12 (177-188) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | More |
18. |
NOWE MODELE KONKUROWANIA NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM NA PRZYKŁADZIE PROJEKTU PGT HEALTHCARE(New models of competing on the pharmaceutical market based on the PGT Healthcare Project) |
10 (189-198) | Maciej Mikucki | More |
19. |
E-REKLAMA I MARKETINGOWE WYKORZYSTANIE WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH – PRZEGLĄD ISTNIEJĄCYCH FORM I POJĘĆ(E-advertising and search engine marketing – an analysis of existing forms and terms) |
10 (199-208) | Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański | More |
20. |
ORGANIZACJA A WYZWANIA PRZYSZŁOŚCI – ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W ORGANIZACJI NA PRZYKŁADZIE PGT HEALTHCARE(Organization and future challanges – knowledge management based on the PGT Healtcare Project) |
10 (209-218) | Michał Nitka | More |
21. |
ZAANGAŻOWANIE KONSUMENTÓW W ROZWÓJ MAREK POPRZEZ DZIAŁANIA CROWDSOURCINGOWE NA RYNKU ŻYWNOŚCI(Consumers participation in brand development through crowdsourcing in the food market) |
10 (219-228) | Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Irena Ozimek | More |
22. |
CZYNNIKI SUKCESU PARTNERSTWA POMIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWEM A ORGANIZACJA POZARZĄDOWĄ(Success factors of partnerships between business and non-governmental organizations) |
10 (229-238) | Edyta Rudawska, Marta Bloch | More |
23. |
POMIAR ZAUFANIA WEWNĘTRZNEGO W ORGANIZACJI(Measurement of trust internal organization) |
10 (239-248) | Adam Rudzewicz | More |
24. |
POSTRZEGANIE DZIAŁAŃ MARKETINGU SENSORYCZNEGO W PLACÓWKACH HANDLOWYCH PRZEZ MŁODYCH KONSUMENTÓW(Perception of actions sensory marketing at retail locations by young consumers) |
12 (249-260) | Agnieszka Rybowska | More |
25. |
NOWE TEDNDENCJE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW – PERSPEKTYWA MARKETINGOWA(New trends in consumer behavior – perspective of marketing) |
8 (261-268) | Magdalena Rzemieniak | More |
26. |
CROWDSOURCING JAKO FORMA WDRAŻANIA INNOWACJI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM(Crowdsourcing as a form of the innovation’s implementation online) |
10 (269-278) | Katarzyna Sanak- kosmowska | More |
27. |
SZANSE I BARIERY WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ PRZYGRANICZNYCH REGIONÓW POLSKI I UKRAINY Z PERSPEKTYWY WYBRANYCH INSTYTUCJI DIALOGU SPOŁECZNEGO(Opportiunities and barriers to cross-border economic cooperation of Polish and Ukrainian regions from the perspective of selected institutions of social dialoguep) |
14 (279-292) | Stanisław Skowron, Łukasz Skowron, Marcin Gąsior | More |
28. |
WSPÓŁTWORZENIE WARTOŚCI W USŁUGACH PUBLICZNYCH Z PERSPEKTYWY LOGIKI DOMINACJI USŁUGOWEJ(Value co-creation in public services from the perspective of service dominant logic) |
12 (293-304) | Jadwiga Stobiecka | More |
29. |
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ PRZEZ ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W EKOSYSTEMIE INTERESARIUSZY NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘPBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH(Sustainable development through knowledge management in the ecosystem of partners, on the example of municipal services company) |
12 (305-316) | Izabela Sztangret | More |
30. |
NABYWCA DIGITALNY A SKUTECZNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE- WYBRANE ASPEKTY(Digital purchaser and effective marketing activities. Selected aspects) |
10 (317-326) | Beata Tarczydło | More |
31. |
UWARUNKOWANIA POSTAW KLIENTÓW WOBEC USŁUGI- PODEJŚCIE ORGANIZACJI A KLIENTOCENTRYCZNOŚĆ(Determinants of customer attitudes towards the service – organizations’ approach and the customer-centricity) |
10 (327-336) | Wojciech Trzebiński | More |
32. |
NOWE SPOSOBY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W HANDLU DETALICZNYM ŻYWNOŚCIĄ(New ways of marketing communication in food retailing) |
10 (337-346) | Agnieszka Tul- Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Maria Jeznach, Agata Przybyła | More |
33. |
WYKORZYSTANIE KONCEPCJI MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ W TWORZENIU WARTOŚCI DODANEJ NA RYNKU IMPREZ MASOWYCH(The usage of the experiential marketing concept in creating a value added in the mass events market) |
12 (347-358) | Zygmunt Waśkowski | More |
34. |
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z NABYWCAMI USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW GIER I GRYWALIZACJI(The management of relations with the purchasers of sport-leisure services with using the elements of games and gamification) |
12 (359-370) | Agnieszka Widawska-Stanisz | More |
35. |
POMIAR ZAANGAŻOWANIA WOBEC MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – UJĘCIE MODELOWE(Involvement towards brand in social media – model’s approach) |
10 (371-380) | Olgierd Witczak | More |
36. |
MOŻLIWOŚĆ WŁĄCZANIA SIĘ PRZEDSIĘBIORSTW SEKTORA MŚP W GLOBALNE ŁAŃCUCHY WARTOŚCI KORPORACJI TRANSNARODOWYCH(The possibility of integrating SME’s into Global Value Chains orchestrated by transnational corporations (TNC’s)) |
12 (381-392) | Jolanta Witek, Marzena Frankowska | More |
37. |
SKUTECZNOŚĆ CONTENT MARKETINGU W KOMUNIKACJI Z MŁODYM KONSUMENTEM(The effectiveness of content marketing in the communications with young consumers) |
14 (393-406) | Joanna Wyrwisz | More |
38. |
REKONSTRUKCJA PARADYGMATU ZACHOWAŃ FIRM ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI ŻYWIENIOWE WOBEC KONSUMENTÓW(The reconstruction of the paradigm of the behaviour of the companies providing food services to consumers) |
10 (407-416) | Romuald Zabrocki | More |
39. |
JAKOŚĆ ŻYCIA PRACOWNIKÓW JAKO ELEMENT KOMUNIKATU WIZERUNKOWEGO NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI(Quality of workers life as part of reputational organization message) |
10 (417-426) | Magdalena Zalewska-Turzyńska | More |