Rok wydania: 2017 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Region turystyczny na tle teorii regionu ekonomicznego. Przyczynek do polskiej teorii |
9 (7-15) | Waldemar A. Gorzym-Wilkowski | Więcej |
2. |
Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne geostanowisk. Teoria i praktyka |
21 (17-37) | Andrzej Kowalczyk | Więcej |
3. |
Regiony czy destynacje turystyczne. Kontrowersje wokół definiowania i nazywania |
9 (39-47) | Zygmunt Kruczek | Więcej |
4. |
Oferta hotelarska schronisk młodzieżowych w Polsce jako element produktu turystyki szkolnej. Ujęcie teoretyczno-empiryczne |
11 (49-59) | Arkadiusz Mazurkiewicz, Anna Tokarz-Kocik, Marta Sidorkiewicz | Więcej |
5. |
Kapitał społeczny a kształtowanie wartości dodanej w turystyce |
14 (61-74) | Ewa Wszendybył-Skulska | Więcej |
6. |
Sharing economy – wyzwania społeczno-ekonomiczne dla lokalnej polityki turystycznej. Przypadek Barcelony |
9 (75-83) | Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrocka, Andrzej Rapacz | Więcej |
7. |
Organizacja ruchu turystycznego w Parku Krajobrazowym Gór Żytawskich |
15 (85-99) | Krzysztof Kołodziejczyk | Więcej |
8. |
Motywy wyboru studiów, satysfakcja z nich oraz plany zawodowe studentów Turystyki i Rekreacji Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy |
11 (101-111) | Mirosława Szark-Eckardt, Beata Augustyńska, Wioletta Łubkowska, Maria Alicja Nowak | Więcej |
9. |
Rola „Militarnej Turystyki Biznesowej” – na Przykładzie aktywności Nato Joint Force Training Center w Bydgoszczy |
14 (113-126) | Marcin Woźniak, Anna Dłużewska | Więcej |
10. |
Media społecznościowe w procesie planowania rozwoju turystyki w skali regionalnej |
20 (127-146) | Alina Zajadacz | Więcej |
11. |
Ekonomiczne perspektywy funkcjonowania kolei wąskotorowych w Polsce jako atrakcji turystycznej |
11 (147-157) | Michał Zajfert | Więcej |
12. |
Interaktywne przewodniki multimedialne w ocenie zwiedzających |
10 (159-168) | Tomasz Zdziebko, Zygmunt Drążek, Jakub Swacha, Karolina Muszyńska | Więcej |
13. |
Postrzeganie przez turystów zagranicznych atrakcyjności turystycznej Polski. Case study Warmia i Mazury |
12 (169-180) | Iwona Batyk | Więcej |
14. |
Turystyczne regiony transgraniczne – problematyka badawcza na przykładzie granicy trzech państw (Peru, Brazylii i Kolumbii) w zachodniej Amazonii |
13 (181-193) | Andrzej Czerny, Mirosława Czerny | Więcej |
15. |
„Nowe” atrakcje kulturowe i ich wykorzystanie w promocji regionów wypoczynkowych w Polsce (na przykładzie Pojezierza Kaszubskiego) |
14 (195-208) | Małgorzata Durydiwka, Katrzyna Duda-Gromada | Więcej |
16. |
Społeczno-ekonomiczne dysfunkcje rozwoju monokultury turystycznej na wschodnim Wybrzeżu Meksykańskiego Jukatanu |
14 (209-222) | Joanna Kowalczyk-Anioł | Więcej |
17. |
Progi rozwojowe w cyklu życia obszaru turystycznego na przykładzie Wschodniej Dzielnicy Uzdrowiskowej Kołobrzegu |
13 (223-235) | Mariusz Miedziński | Więcej |