Year: | 2015 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Postawy nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych(Attitudes of Final Buyers to New Food Products) |
12 (11-22) | Sebastian Białoskurski | More |
2. |
The country-of-origin effect in the selected transport services |
12 (23-34) | Monika Boguszewicz-Kreft, Ewa Magier-Łakomy, Katarzyna Sokołowska | More |
3. |
Postrzeganie uczciwości cen a rekomendacje oferty i skłonność do zakupu(Price Fairness Perception vs Offers' Recommendations and Purchase Intention) |
14 (35-48) | Ilona Bondos | More |
4. |
Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia(Determinants of Purchase of Insurance Services by Persons over 50. Years Old) |
12 (49-60) | Bogumił Czerwiński | More |
5. |
Portret polskiego e-konsumenta i jego zachowania(Portrait of Polish e-Consumer and their Behavior) |
10 (61-70) | Jakub Dąbrowski | More |
6. |
Postrzeganie ryzyka wiązanego z zakupami online – analiza zmian w latach 2013–2015(The Perception of the Risk Related to Online Purchasing – the Analysis of Changes between 2013 and 2015) |
12 (71-82) | Marcin Gąsior | More |
7. |
Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników(Assessment of Selected Mobile Applications from Users’ Perspective) |
12 (83-94) | Krzysztof Kubiak | More |
8. |
Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-Dlogic(Transfer of Meaning and Brand Value Creation in the Era of Network Economy in S-Dlogic Approach) |
12 (95-106) | Wioleta Kucharska | More |
9. |
Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego(Key Factors Determining the Consumer Behaviours on the Example of the Inhabitants of the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship) |
12 (107-118) | Katarzyna Liczmańska | More |
10. |
Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych(Disabled Consumers Facing New Consumption Trends in the Light Of Own Research) |
10 (119-128) | Magdalena Maciaszczyk | More |
11. |
Kryteria wyboru produktu i miejsca zakupu przy korzystaniu z porównywarki cenowej(The Criteria for Product and Vendor Selection Revealed During Price Comparison Site Usage) |
12 (129-140) | Radosław Mącik | More |
12. |
Badanie lojalności klientów biur podróży(The Research of the Loyalty of Travel Agencies' Consumers) |
12 (141-152) | Izabela Michalska-Dudek | More |
13. |
Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar(Factors Affecting Participation in “Ride Sharing” (Shared Travels) the Research of "BlaBlaCar" Users) |
12 (153-164) | Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga | More |
14. |
Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego(The Impact of Market Segmentation on the Agritourism Product Concept) |
11 (165-175) | Maria Grzybek, Wiesław Szopiński | More |
15. |
Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw(Marketing Directions of Development of Polish Companies) |
12 (179-190) | Krzysztof Andruszkiewicz | More |
16. |
Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski(The International Orientation of the Company in the Context of a Marketing Strategy on the Example of Food Sector Companies from Wielkopolska) |
12 (191-202) | Agata Budzyńska-Biernat | More |
17. |
Związki między gromadzeniem, udostępnianiem i stosowaniem informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów(Relationships between the Gathering, Sharing and Use of Market Information in New Products Development) |
12 (203-214) | Dariusz Dąbrowski | More |
18. |
Formy outsourcingu na rynku usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora transportu lotniczego(Types of Outsourcing on Market of Services with Special Focus on Air Transportation Sector) |
14 (215-228) | Edyta Drajska, Małgorzata Wach-Kloskowska | More |
19. |
Etyka marketingu – czy marketing jest etyczny?(Ethics of Marketing – is Marketing Ethical?) |
12 (229-240) | Anna Drapińska | More |
20. |
Możliwe obszary współpracy podmiotów sektora TSL z organizacjami pozarządowymi w ramach poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce(Possible Areas of the Cooperation of Entities of the TSL Sector with Non-Governmental Organizations in Frames of the Improvement in the Safety of the Road Traffic in Poland) |
12 (241-252) | Teresa Gądek-Hawlena | More |
21. |
Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera(Analytical Marketing Paradigm and its Main Indicators for Marketers) |
12 (253-264) | Grażyna Golik-Górecka | More |
22. |
Big data koniecznością współczesnego marketingu(Big Data as a Necessity of Modern Marketing) |
14 (265-278) | Magdalena Graczyk-Kucharska | More |
23. |
Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju(Marketing in the Pomorskie Voivodeship in the Beginning of the Second Decade of XXI Century on the Background of the Marketing in the State) |
14 (279-292) | Stanisław Kaczmarczyk | More |
24. |
Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego(Competences of the Healthcare Entity Manager) |
12 (293-304) | Eliza Dąbrowska, Monika Matecka, Jolanta Sielska | More |
25. |
Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego(Internal Evaluation Made by the Managerial Staff as a Management Tool in Health Care Entities – the Case of a Clinical Hospital) |
12 (305-316) | Eliza Dąbrowska, Monika Matecka, Jolanta Sielska, Joanna Zdanowska | More |
26. |
Inteligentny system transportowy w mieście na przykładzie Białegostoku(City Intelligent Transport System on the Example of the City of Bialystok) |
14 (317-330) | Ewelina Julita Tomaszewska | More |
27. |
Otoczenie instytucjonalne a innowacyjność przedsiębiorstw(Institutional Environment and Innovativeness of Businesses) |
14 (331-344) | Julita E. Wasilczuk | More |
28. |
Wymagania kompetencyjne w zawodzie marketingowca – przygotowanie do zawodu a realia rynkowe (studenci/absolwenci uczelni kontra pracodawcy)(Competency Requirements in the Profession of a Marketer – Preparation for the Profession in Face of Market Reality (Students/Graduates versus Employers)) |
14 (345-358) | Sylwia Wrona | More |
29. |
Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego(Sustainable Marketing – from the Traditional to the Innovative Mainstream of Marketing Management) |
12 (359-370) | Monika Zajkowska | More |
30. |
Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań(Product Innovations in the Automotive Industry in Poland – the Research Results) |
12 (371-382) | Bogna Pilarczyk, Anna Rogala, Krzysztof Żywanowski | More |
31. |
Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających(The Factors Affecting the Choice of Yellow Cheese Purchasing Place on the Example Long-Maturing Cheese) |
14 (385-398) | Marek Angowski, Katarzyna Domańska | More |
32. |
Zastosowanie cross-dockingu w logistyce dystrybucji na przykładzie firmy InPost(Implementation of Cross-Docking in Distribution Logistics on the Example of InPost Company) |
12 (399-410) | Mirosław Antonowicz, Artur Kikuła | More |
33. |
Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym – studium przypadku(Telematic Systems in Support of Fleet Management in Road Transport – a Case Study) |
12 (411-422) | Ewa Badzińska, Szymon Cichorek | More |
34. |
Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych(Modern Distribution Channels in Transport Insurance Market) |
12 (423-434) | Agnieszka Bojanowska, Agata Magdalena Wójcik | More |
35. |
Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom(Traditional and Modern Distribution Channels Used in the Process of Providing Insurance Services for Mature Consumers) |
12 (435-446) | Bogumił Czerwiński | More |
36. |
Zarządzanie logistyczną obsługą klienta(Logistics Management of Customer Service) |
12 (447-458) | Joanna Dyczkowska | More |
37. |
Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce(Hybrid Commerce in Strengthening Market Position of Supermarkets in Poland) |
14 (459-472) | Krystyna Iwińska-Knop, Dagmara Skurpel | More |
38. |
Innowacje w logistyce łańcucha dostaw żywności(Innovations in Food Supply Chain Logistics) |
10 (473-482) | Małgorzata Juchniewicz | More |
39. |
Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego(Comparative Analysis of Traditional and Electronic Trade) |
14 (483-496) | Katarzyna Budzyńska, Katarzyna Domańska, Agnieszka Komor | More |
40. |
E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne(E-Logistics of Distribution and the Human Factor in Brand Value Creation - Practical Approach) |
12 (497-508) | Radosław Drozd, Wioleta Kucharska | More |
41. |
Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej(The Delivery Process and Customer Service – Clothing Industry Example) |
12 (509-520) | Renata Brajer-Marczak, Barbara Mróz-Grogoń | More |
42. |
Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych. Analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim(The Logistics Process of Selecting Suppliers in Private Label Creation of a Food Products. Case Study of Polish Food Companies on the African Market) |
12 (521-532) | Radosław Drozd, Michał Szymański | More |
43. |
Formułowanie strategii logistycznych a umiejscowienie punktu rozdziału popytu zależnego i niezależnego(Construction of Logistics Strategies and Location of Decoupling Point of Dependent and Independent Demand) |
12 (533-544) | Adam Wieczorek | More |
44. |
Zastosowanie klasycznych metod prognozowania popytu w logistyce dużych sieci handlowych(The Use of Classical Methods of Forecasting Demand in the Logistics of Large Retail Chains) |
12 (545-556) | Natalia Wojciechowska, Andrzej Wojciechowski | More |