Year of publication: | 2015 |
miz_zn_865_pzfim_nr_38_zn865-konsument-spis.pdf | Pobierz |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Konsument na jednolitym rynku cyfrowym(Consumer in the Digital Single Market) |
10 (9-18) | Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło | More |
2. |
Odwiedziny w centrach handlowych – zmiany w strukturze celów i preferencji konsumenckich(Shopping Centres Visits – the Changes in Consumers’ Aims and Preferences Structures) |
10 (19-28) | Marcin Gąsior | More |
3. |
Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży(Consumer Behavior on the Branded Clothes Market) |
8 (29-36) | Joanna Newerli-Guz | More |
4. |
Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczego(Changes in Consumer Behaviors on Tourism Market in the Creative Society Age) |
10 (37-46) | Ewa Markiewicz, Agnieszka Niezgoda | More |
5. |
Zmiany nawyków żywieniowych w zachowaniach dekonsumpcyjnych(Changes in Eating Habits in Deconsumption Behaviors) |
10 (47-56) | Wanda Patrzałek | More |
6. |
Współzależność notyfikacji w zakresie nowego podejścia z krajów zachodniej i wschodniej Unii Europejskiej(The Interdependance of Notifications in the New Approach from the Countries of Western and Eastern European Union) |
10 (57-66) | Marcin Pigłowski | More |
7. |
Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym(Female Consumer Behavior in the Context of Changes Occurring in Marketing Environment) |
10 (67-76) | Joanna Pikuła-Małachowska | More |
8. |
Konsumpcjonizm na rynku kosmetyków(Consumerism on the Cosmetics Market) |
12 (77-88) | Agnieszka Rybowska | More |
9. |
Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów(Architectonical Innovations in Polish Retailing and Consumer Behavior) |
12 (89-100) | Karolina Orzeł, Grażyna Śmigielska | More |
10. |
Idea Fair Trade. W kierunku odpowiedzialnej konsumpcji(The Fair Trade Idea. Towards Responsible Consumption) |
9 (101-109) | Katarzyna Wasilik | More |
11. |
Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce(Seniors as the Recipients of Marketing Actions of Enterprises in Poland) |
14 (113-126) | Magdalena Dołhasz | More |
12. |
Zachowania prosumpcyjne i etnocentryczne konsumentów niepełnosprawnych - wybrane zagadnienia(Prosumerism and Ethnocentric Behavior of Disabled Consumers – Selected Issues) |
12 (127-138) | Magdalena Maciaszczyk | More |
13. |
Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań(Gender Marketing in the Awareness of a Selected Group of Young Customers on the Basis of Research) |
10 (139-148) | Anna Niedzielska | More |
14. |
Podróżujące rodziny, czyli jak towarzystwo dzieci różnicuje zachowania konsumentów turystów(Travelling Families, or How the Company of Children Differentiates the Consumers Tourists Behaviors) |
12 (149-160) | Renata Seweryn | More |
15. |
Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki(Postmodern Consumer versus Community Around the Brand) |
10 (161-170) | Monika Skorek | More |
16. |
Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży(Policy for Creating Healthy Lifestyle Among Children and Adolescents) |
12 (171-182) | Katarzyna Szalonka | More |
17. |
Konsument zrównoważony jako segment odniesienia dla działań marketingowych przedsiębiorstwa(Sustainable Consumer as a Reference Segment for the Company’s Market Activities) |
10 (183-192) | Iwona Wilk | More |
18. |
Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych(Seniors as a Consumer Segment in Gastronomic Services) |
14 (193-206) | Romuald Zabrocki | More |
19. |
Ocena jakości usług restauracyjnych na przykładzie kawiarni w Lublinie(The Evaluation of the Quality of Restaurant Service on the Example of Cafés in Lublin) |
10 (209-218) | Piotr Blicharz | More |
20. |
Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty(Behavior of Polish and English Consumers on the Tea Market) |
10 (219-228) | Joanna Dąbrowska, Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska | More |
21. |
The Impact of Income and Place of Living on Health Behaviors in a Range of Oral Hygiene on the Basis of the Surveyed Patients |
14 (229-242) | Leszek Gracz, Jolanta Świderska | More |
22. |
Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej(Types and Impact of Marketing Activities Creating Customer Loyalty of a Telecommunication Company) |
10 (243-252) | Maria Grzybek, Wiesław Szopiński | More |
23. |
Jakość usług marketingowych w Polsce w perspektywie menedżerów przedsiębiorstw korzystających z nich(Quality of Marketing Services in Poland in the Perspective of Enterprises' Managers Who Use them) |
10 (253-262) | Robert Nowacki | More |
24. |
Preferencje i motywy wyboru zakładu ubezpieczeń na życie przez klientów indywidualnych(Preferences and Reasons for Choosing a Life Insurance Company by Individual Customers) |
10 (263-272) | Beata Nowotarska-Romaniak | More |
25. |
Przyczynowość w badaniach marketingowych(Causality in Marketing Research) |
12 (273-284) | Adam Sagan | More |
26. |
Bojkotowanie produktu a preferencje wartości konsumentów(Product Boycott and Consumer Values Preferences) |
10 (285-294) | Grzegorz Zasuwa | More |