Rok wydania: | 2017 |
miz_nr_3_(49)_2017_strona_redakcyjna_i_spis_tresci.pdf | Pobierz |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych - zastosowanie i ograniczenia |
9 (9-17) | Ilona Bondos, Marcin Lipowski | Więcej |
2. |
Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities(Wybrane problemy badań marketingowych nad konsumentami niepełnosprawnymi ruchowo) |
7 (19-25) | Magdalena Maciaszczyk | Więcej |
3. |
Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży |
14 (27-40) | Kamila Szymańska | Więcej |
4. |
Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych |
12 (43-54) | Grażyna Golik-Górecka | Więcej |
5. |
Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów – droga od danych do wiedzy |
11 (55-65) | Mariusz Łapczyński | Więcej |
6. |
Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji |
12 (67-78) | Barbara Mazur | Więcej |
7. |
Ethnographic methods – a case study of gaining knowledge about consumers(Metody etnograficzne – studium przypadku zdobywania wiedzy o konsumencie) |
6 (79-84) | Magdalena Rzemieniak | Więcej |
8. |
Neurobadania skuteczności reklamy ‒ przykłady zastosowań |
9 (85-93) | Beata Tarczydło | Więcej |
9. |
Zaufanie w sieciach B+R ‒ perspektywa neuromarketingu |
15 (97-111) | Katarzyna Róża Baran, Marek Jakubowski | Więcej |
10. |
Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP |
10 (113-122) | Agnieszka Bojanowska | Więcej |
11. |
Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie |
13 (123-135) | Jacek Dziwulski | Więcej |
12. |
Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia |
11 (137-147) | Wiesław Janik, Artur Paździor | Więcej |
13. |
Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu – zbieranie i porządkowanie bibliografii |
14 (149-162) | Piotr Janulek | Więcej |
14. |
Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych – różnice międzygeneracyjne |
17 (163-179) | Iwona Mendryk, Marzena Cichorzewska | Więcej |
15. |
Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu |
11 (181-191) | Artur Paździor, Gabriel Maj | Więcej |
16. |
Sferyczny model komunikacji marketingowej |
16 (193-208) | Barbara Szymoniuk | Więcej |
17. |
Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych |
10 (211-220) | Marta Cholewa-Wiktor | Więcej |
18. |
Determinanty wyboru szkoły sztuki walki |
10 (221-230) | Mariusz Kubus | Więcej |
19. |
Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów |
14 (231-244) | Adam Ryś | Więcej |
20. |
Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu ‒ badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina |
14 (245-258) | Monika Sak-Skowron, Monika Persona | Więcej |
21. |
Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych |
14 (259-272) | Roksana Włodarczyk | Więcej |
22. |
Efektywność inbound marketingu – wybrane problemy pomiarowe |
9 (273-281) | Joanna Wyrwisz | Więcej |