Rok wydania: | 2018 |
miz_nr_2_(52)_2018_strona_redakcyjna_i_spis_tresci.pdf | Pobierz |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Selected predictors of the evaluation of credibility of information on food packaging among processors and distributors(Wybrane uwarunkowania oceny wiarygodności informacji na opakowaniach żywności wśród przetwórców i dystrybutorów) |
9 (7-15) | Paweł Bryła | Więcej |
2. |
Zmiany sytuacji materialnej i gospodarowanie dochodem w gospodarstwach domowych |
11 (17-27) | Piotr Cyrek | Więcej |
3. |
Pracownik 50+ w świetle badań własnych – analiza porównawcza |
9 (29-37) | Iwona Czerska | Więcej |
4. |
Organizacja wielkich wydarzeń sportowych w realizacji celów marketingu terytorialnego na przykładzie The World Games 2017 |
10 (39-48) | Magdalena Daszkiewicz | Więcej |
5. |
Barwa opakowania jako element kształtujący atrakcyjność rynkową herbaty |
9 (49-57) | Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Michał Gosk | Więcej |
6. |
Examples of good CSR practices in the TFL sector(Przykłady dobrych praktyk w sektorze TSL) |
12 (59-70) | Barbara Kos | Więcej |
7. |
Ensuring the mobility of senior citizens in urban areas – analysis of Polish cities SUMPs(Zapewnienie mobilności miejskiej dla seniorów – analiza PZMM polskich miast) |
11 (71-81) | Joanna Kos-Łabędowicz | Więcej |
8. |
Content marketing w aspekcie ewolucji funkcji internetu i rozwoju koncepcji marketingu |
10 (83-92) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | Więcej |
9. |
Zachowanie osób starszych na rynku przypraw i produktów przyprawowych |
11 (93-103) | Joanna Newerli-Guz | Więcej |
10. |
Strengthening relationships with residents via internet and mobile communication in territorial marketing on the example of the city of Częstochowa(Zacieśnianie relacji z mieszkańcami za pośrednictwem komunikacji internetowej i mobilnej w marketingu terytorialnym na przykładzie miasta Częstochowa) |
10 (105-114) | Anna Niedzielska, Krzysztof Ratman | Więcej |
11. |
Wizerunek miasta w ocenie mieszkańców i jego determinanty |
13 (115-127) | Agata Niemczyk | Więcej |
12. |
Świadomość ekologiczna a dywergencja zachowań konsumentów na rynku turystycznym |
8 (129-136) | Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz | Więcej |
13. |
Współpraca z organizacjami świadczącymi usługi marketingowe z perspektywy ich klientów |
10 (137-146) | Robert Nowacki | Więcej |
14. |
Badania marketingowe ‒ korzyści z rezultatów wobec wewnętrznych ograniczeń podmiotów gospodarczych i środowiska ich działania |
9 (147-155) | Dariusz Oczachowski | Więcej |
15. |
Rola internetu w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych dorosłych |
8 (157-164) | Joanna Pikuła-Małachowska | Więcej |
16. |
Merchandising w handlu tradycyjnym i internetowym w opinii klientów |
9 (165-173) | Agnieszka Rybowska | Więcej |
17. |
Polskie „sieciaki” na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków |
13 (175-187) | Renata Seweryn | Więcej |
18. |
Synergy between social media marketing and maps of health needs in oncology – on the example of defining the potential of social media marketing in promoting health behaviors among junior high school students(Synergia social media marketingu i map potrzeb zdrowotnych w onkologii na przykładzie określenia potencjału social media marketingu w propagowaniu zachowań prozdrowotnych wśród młodzieży gimnazjalnej) |
9 (189-197) | Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Magdalena Wójcik | Więcej |
19. |
Reklama internetowa a decyzje zakupowe Polaków i Brytyjczyków – analiza demograficzna |
15 (199-213) | Katarzyna Szalonka, Agnieszka Sadowa | Więcej |
20. |
Problem dezinformacji konsumentów poszukujących informacji o usługach turystycznych za pośrednictwem internetu |
9 (215-223) | Tomasz Szopiński | Więcej |
21. |
Advergaming jako innowacyjna forma reklamowa |
9 (225-233) | Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Agata Stasiak | Więcej |
22. |
Znaczenie monitoringu w kształtowaniu regionalnych produktów sieciowych w turystyce |
11 (235-245) | Marzena Wanagos | Więcej |
23. |
Możliwości rozwoju marketingu funeralnego w Polsce w świetle uwarunkowań kulturowych |
10 (247-256) | Paweł Waniowski | Więcej |
24. |
Sale and distribution of traditional and regional food in Poland and EU – a benchmark study(Sprzedaż i dystrybucja żywności tradycyjnej oraz regionalnej w Polsce i Unii Europejskiej – benchmarking) |
8 (257-264) | Aleksandra Wilczyńska | Więcej |