Year: | 2019 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
The assessment of effectiveness of form of professional activisation in Poland with respect to voivodeships |
11 (11-21) | Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów | More |
2. |
Przejmowanie korzyści sieciowych na platformach wielostronnych(Taking over the positive network externalities on multi-sided platforms) |
9 (23-31) | Dawid Boruciński | More |
3. |
Problem starzenia się społeczeństwa polskiego i japońskiego a różnice kulturowe(The problem of an aging population and the polish and japanese cultural differences) |
10 (33-42) | Marek Krasiński | More |
4. |
Crowdfunding in the collaborative economy |
11 (43-53) | Ewa Krok | More |
5. |
Asymmetries in mirror data on Polish intra-Community supplies – changes over time |
11 (55-65) | Iwona Markowicz, Paweł Baran | More |
6. |
The ANOVA method as a popular research tool |
11 (67-77) | Michał Nowakowski | More |
7. |
Polityka innowacyjna w Polsce – wykorzystanie ulg podatkowych(Innovation policy in Poland: the use of tax breaks) |
10 (79-88) | Joanna Stryjek | More |
8. |
Umowa franczyzy a umowy dotyczące praw własności intelektualnej(Franchise agreement and agreements concerning intellectual property rights) |
10 (88-97) | Monika Szymura | More |
9. |
Koniunktura gospodarcza na poziomie mezo i makro a aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce w latach 2008–2017(Economic condition and innovation activity on meso and macro level in Polish manufacturing system in years 2008–2017) |
12 (99-110) | Arkadiusz Świadek | More |
10. |
Social financing – capital for projects of the example of crowdfunding platforms in Poland |
15 (111-125) | Agnieszka Szewczyk | More |
11. |
Ujęcie modelowe dojrzałości i poziomu ryzyka w procesie innowacji produktu(A model approach to the maturity and the level of risk in the product innovation process) |
14 (129-142) | Piotr Bartkowiak, Ireneusz P. Rutkowski, Anna Bartkowiak | More |
12. |
Kryteria oceny jakości w procesie obsługi pasażerów komunikacji zbiorowej w wybranych organizacjach transportu miejskiego(Quality assessment criteria in the process of collective communication of passengers in selected urban transport organizations) |
10 (143-152) | Małgorzata Chojnacka | More |
13. |
Źródła pozyskiwania innowacji a strategie innowacyjne przedsiębiorstw(Innovation gaining sources and enterprises’ innovation strategies) |
10 (153-162) | Zbigniew Chyba, Justyna Kacprzak | More |
14. |
Innowacyjne firmy typu start-up jako przedmiot badań z zakresu nowej sieciowej gospodarki. Klasyfikacja problemów analizy(Innovative start-up firms as a subject to studies on new network economy: classification of problems) |
12 (163-174) | Agnieszka Domańska | More |
15. |
Cyfryzacja jako innowacyjna perspektywa rozwoju Polski na tle Unii Europejskiej(Digitization as an innovative development perspective of Poland in the context of the European Union) |
9 (175-183) | Agnieszka Goździewska-Nowicka, Tomasz Janicki, Wojciech Popławski | More |
16. |
Proces przedsiębiorczego odkrywania jako formuła wspierania innowacji w przedsiębiorstwie – studium województwa małopolskiego(Entrepreneuring discovery process as a form for supporting innovation in a enterprise – a Malopolska region study) |
10 (185-194) | Zofia Gródek-Szostak | More |
17. |
Postawy menedżerskie a skuteczne podejmowanie decyzji w warunkach niepewności(Manager’s attitudes and effective decision making in conditions of uncertainty) |
10 (195-204) | Magdalena Kotnis | More |
18. |
Ryzyko kooperacji międzyorganizacyjnej – ujęcie probabilistyczne(The risk of inter-organizational cooperation – probabilistic approach) |
9 (205-213) | Bartosz Marcinkowski | More |
19. |
Wybrane aspekty rozwoju przedsiębiorczości Ormian w Polsce(The choosen aspects of the development of Armenian’s entrepreneurship in Poland) |
12 (215-226) | Gor Martirosyan | More |
20. |
Strategie innowacyjne we współczesnych organizacjach(Innovative strategies in contemporary organizations) |
11 (227-237) | Krzysztof Romanowski, Aleksandra Świeboda | More |
21. |
Insight we wdrażaniu innowacji(Insight in the implementation of innovation) |
10 (239-248) | Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk | More |
22. |
Korzyści ze współpracy między jednostkami ze sfery nauki i biznesu – przegląd literatury(Benefits from cooperation between units from the sphere science and business – review of the literature) |
10 (249-258) | Marek Tomaszewski | More |
23. |
Ocena kreatywności innowatorów(Innovators creativity evaluation) |
11 (259-269) | Kamila Tomczak-Horyń, Ryszard Knosala | More |
24. |
Istota i znaczenie kreatywności dla studentów kierunku zarządzanie(The essence and meaning of creativity for students in the field of management) |
10 (271-280) | Joanna Ziomek, Michał Trziszka, Roman Tylżanowski | More |
25. |
Value management in a networked environment |
10 (281-290) | Bogusława Ziółkowska | More |