Year: | 2017 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
WPŁYW STARZENIA SIĘ LUDNOŚCI NA ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM – ASPEKTY MARKETINGOWE(Impact of ageing population in business management – marketing aspects) |
10 (11-20) | Ewa Frąckiewicz | More |
2. |
PROBLEMY SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA PROJEKTEM OUTSOURCINGU(The implementation of outsourcing in the context of project management) |
12 (21-32) | Katarzyna Grondys, Marta Kadłubek | More |
3. |
KOMPETENCJE CZŁONKÓW ZESPOŁU WIRTUALNEGO(Virtual team member's competencies) |
12 (33-44) | Beata Krawczyk-Bryłka | More |
4. |
ENDOGENICZNE UWARUNKOWANIA CROWDSOURCINGU(Endogenic determinants of crowdsourcing) |
10 (45-54) | Regina Lenart-Gansiniec | More |
5. |
DYNAMICZNE ZDOLNOŚCI – WZLOTY I UPADKI PARADYGMATU STRATEGII(Dynamic capabilities - ups and downs of strategy paradigm) |
10 (55-64) | Maciej Mitręga | More |
6. |
SEZONOWOŚĆ W TURYSTYCE NADMORSKIEJ – WYZWANIE DLA STRATEGII ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH(Seasonality in tourism - human resource challenges) |
12 (65-76) | Kamila Radlińska | More |
7. |
ANALIZA PROCESOWA JAKO NARZĘDZIE DO USPRAWNIENIA DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI(Process analysis as a tool for rationalization of the organization) |
12 (77-88) | Katarzyna Ragin-Skorecka, Filip Nowak | More |
8. |
SYMBOLICZNY WYMIAR KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W KSZTAŁTOWANIU SIECI INTERAKCJI(Symbolic dimension of marketing communications in shaping network of interactions) |
12 (89-100) | Olgierd Witczak | More |
9. |
ZAKRES AKTYWNOŚCI PROSUMPCYJNEJ NABYWCÓW A ICH OPINIE NA TEMAT AKTYWIZUJĄCYCH DZIAŁAŃ OFERENTÓW(The scope of presumption activity of final buyers and their opinions on encouraging activities of offerors) |
12 (101-112) | Agnieszka Izabela Baruk | More |
10. |
ZNACZENIE BODŹCÓW CENOWYCH DLA EFEKTÓW MIGRACJI KLIENTÓW DO KANAŁU INTERNETOWEGO(Importance of price incentives for effects of customers' migration to internet channel) |
12 (113-124) | Ilona Bondos | More |
11. |
ZARZĄDZANIE REGIONEM NADMORSKIM W ASPEKCIE WPŁYWU TURYSTYKI NA JEGO ROZWÓJ(The management of the coastal region in terms of the impact of tourism on its development) |
12 (125-136) | Ewa Hącia | More |
12. |
Wpływ chorób przewlekłych na potencjał polskiego rynku pracy w kontekście starzenia się zasobów pracy w Polsce(The impact of chronic diseases on the Polish labour market potential in the context of the aging of the labour forces in Poland) |
13 (137-149) | Agnieszka Jakubowska | More |
13. |
Badanie czynników stymulujących proces transferu wiedzy z jednostek sfery nauki do sektora MSP(Research of factors stimulating the knowledge transfer process from science sphere units into the SMEs) |
10 (151-160) | Danuta Janczewska, Marta Brzozowska | More |
14. |
Motywowanie pracowników jako wyzwanie w zarządzaniu zasobami ludzkimi(Motivation of employees as challenge to the human resources management) |
11 (161-171) | Wioleta J. Karna, Agnieszka Knap-Stefaniuk | More |
15. |
Polityka personalna w sprawozdawczości niefi nansowej spółek giełdowych(HR policies in non-financial reporting of listed companies) |
11 (173-183) | Małgorzata Krajewska-Nieckarz, Monika Sobczyk | More |
16. |
Poziom kompetencji społecznych przyszłego specjalisty do spraw zasobów ludzkich – wyniki badań(Social competencies level of future human resource specialist - research results) |
11 (185-195) | Anna Krasnova, Izabela Różańska-Bińczyk | More |
17. |
Czynniki kształtujące przywiązanie trwania pracowników(Factors shaping continuance commitment of employees) |
11 (197-207) | Dagmara Lewicka, Monika Pec | More |
18. |
Kategoryzacja portów jachtowych jako możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej(Categorization of marinas and as a possibility of gaining a competitive advantage) |
11 (209-219) | Aleksandra Łapko | More |
19. |
Zarządzanie talentami w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na innowacjach(Management of talents in the context of formation of innovation-based competitive advantage of an enterprise) |
10 (221-230) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | More |
20. |
Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej(The analysis of e-shops operating in the tourism industry evaluation) |
11 (231-241) | Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański | More |
21. |
Wartość dla klienta wielokanałowego czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa(Customer value multichannel as factor of the enterprise development) |
14 (243-256) | Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska | More |
22. |
Współpraca organizacyjna niezależnych podmiotów w sieci – rozwiązanie dla sprzedaży XXI wieku(Organizational cooperation of independent entities in the network - a solution for the sale of the XXI century) |
11 (257-267) | Monika Pec, Wiesław Tereszko | More |
23. |
Czynniki kształtujące satysfakcję pracowników wybranej grupy dyspozycyjnej na przykładzie policji(Factors affecting satisfaction workers selected dispositional group by police service) |
11 (269-279) | Adam Piontek | More |
24. |
Przeobrażenia we współczesnej pracy(Transformations in the contemporary work) |
11 (281-291) | Anna Pluta | More |
25. |
Pomiar zaufania międzyorganizacyjnego(Measuring the inter-organizational trust) |
13 (293-305) | Adam Rudzewicz | More |
26. |
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych(Creating the brand image in social media) |
10 (307-316) | Dagna Siuda, Magdalena Grębosz | More |
27. |
Zarządzanie wiedzą w kontekście jakości życia młodych ludzi(Knowledge management in the context of young people life quality) |
10 (317-326) | Maja Skiba, Agnieszka Kwiatek | More |
28. |
Zróżnicowanie działań w zakresie zarządzania wiekiem(Diversification of activities in the field of age management) |
13 (327-339) | Katarzyna Stankiewicz | More |
29. |
Znaczenie strategicznego przywództwa we wdrażaniu strategii organizacji(Role of strategic leadership in implementing the strategy of the organization) |
11 (339-349) | Malwina Szarek | More |
30. |
Strategie logistyki dla przedsiębiorstw rolniczych na bazie koncepcji LSR – case study(A model of logistics strategy for agricultural enterprises based on LSR concept - case study) |
12 (351-362) | Karol Wajszczuk | More |
31. |
Cyfrowa abstynencja a skuteczna komunikacja marketingowa(Digital abstinence and effective marketing communications) |
10 (363-372) | Joanna Wyrwisz | More |
32. |
Kompetencje menedżerów w zrównoważonej organizacji(Competences of managers for sustainable organization) |
10 (373-382) | Barbara Wyrzykowska, Aleksandra Zaleśna | More |
33. |
Jakość pracy pielęgniarek w szpitalu(Quality of nurses' work in hospital) |
11 (383-393) | Zofia Wyszkowska | More |
34. |
Prowadzenie prac badawczo-rozwojowych jako wskaźnik innowacyjności przedsiębiorstw(Conducting research and development works as an indicator of innovation enterprises) |
12 (395-406) | Agnieszka Zielińska | More |
35. |
Samoocena kompetencji przedsiębiorczych i szacowane prawdopodobieństwo rozpoczęcia działalności gospodarczej a doświadczenia przedsiębiorcze w rodzinie(Self-assessment of entrepreneurial competencies and estimated probability of starting one's own venture among people with and without family entrepreneurial experience) |
12 (407-418) | Paweł Ziemiański, Michał Tomczak | More |
36. |
Istota motywacji pracowników tworzących zespoły w procesach innowacyjnych(Motivation essence of employees creating teams in innovative processes taking into the consideration coaching models) |
10 (419-428) | Joanna Żukowska | More |
* |
Recenzja [Urszula Jeruszka, Kompetencje. Aspekty teoretyczne i praktyczne, Difin, Warszawa 2016] |
4 (431-434) | Wojciech Jarecki | More |