Rok wydania: | 2016 |
Dziedzina: | Brak dziedziny |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Selected aspects of the telecommunication market – examples of Poland and Denmark(Wybrane aspekty rynku telekomunikacyjnego na przykładzie Polski i Danii) |
6 (9-14) | Agnieszka Budziewicz-Guźlecka | Więcej |
2. |
E-commerce w Polsce i w Danii – istniejący stan i jego ocena |
10 (23-32) | Maciej Czaplewski | Więcej |
3. |
E-gospodarka a państwo – aspekt instytucjonalny w zarysie |
8 (15-22) | Katarzyna Chojnacka | Więcej |
4. |
Wpływ mediów społecznościowych na zarządzanie procesowe w organizacji |
10 (33-42) | Wojciech Grzelak | Więcej |
5. |
Pełna cyfryzacja sektora gospodarki i jej możliwe konsekwencje – przykład mediów |
16 (43-58) | Bohdan Jung | Więcej |
6. |
Działania Unii Europejskiej przeciwdziałające cyfrowemu wykluczeniu na przy-kładzie wymagań odnośnie dostępności |
12 (59-70) | Joanna Kos-Łabędowicz | Więcej |
7. |
Strategia wzrostu wartości rynkowej organizacji sieciowej |
22 (71-92) | Bernard F. Kubiak | Więcej |
8. |
Publiczne zasoby informacyjne w mediach społecznościowych |
10 (93-102) | Joanna Papińska-Kacperek, Krystyna Polańska | Więcej |
9. |
Przejęcie tradycyjnych funkcji komunikacji interpersonalnej przez kanały elektroniczne |
10 (103-112) | Przemysław Polak | Więcej |
10. |
Nierówności cyfrowe i podziały cyfrowe drugiego rzędu jako wyzwanie dla gospodarki opartej na wiedzy |
10 (113-122) | Malwina Popiołek | Więcej |
11. |
Mobilne zakupy w Polsce i w Holandii |
10 (123-132) | Ewa Prałat, Aleksandra Łyczkowska | Więcej |
12. |
Polskie społeczeństwo informacyjne – wyzwania ku innowacyjności |
10 (133-142) | Jolanta Sala, Halina Tańska | Więcej |
13. |
Wybrane aspekty dotyczące wskaźników efektywności procesów w gospodarce elektronicznej |
10 (143-152) | Cezary Stępniak | Więcej |
14. |
Zróżnicowane ceny usług doręczeniowych w UE jako bariera rozwoju transgranicznego e-commerce |
12 (153-164) | Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak | Więcej |
15. |
Cena a wartość w gospodarce cyfrowej – wybrane problemy |
12 (165-176) | Aleksander Z. Wassilew | Więcej |
16. |
Wieloagentowy system wspomagania decyzji z zakresu e-finansów |
10 (177-186) | Andrzej Bytniewski, Marcin Hernes | Więcej |
17. |
Znaczenie działań promocyjnych i marketingowych dla efektywnego funkcjonowania i rozwoju klastrów rolno-spożywczych |
10 (187-196) | Roman Chorób | Więcej |
18. |
Shaping competition policy in postal market – evaluation of using tools on the example of Poland and Denmark(Kształtowanie polityki konkurencji w obszarze rynku pocztowego – ocena wykorzystania narzędzi na przykładzie Pol-ski i Danii) |
8 (197-204) | Anna Drab-Kurowska | Więcej |
19. |
Przeobrażenia sieci dystrybucji biletów miejskiego transportu zbiorowego w procesach wdrażania elektronicznych systemów poboru opłat |
12 (205-216) | Grzegorz Dydkowski, Barbara Kos | Więcej |
20. |
Lokalizowanie zasobów wiedzy w otoczeniu dla potrzeb kreowania organizacji wirtualnej |
10 (217-226) | Damian Dziembek | Więcej |
21. |
Współczesne trendy społeczno-gospodarcze a kierunki rozwoju innowacji i zarządzania innowacjami |
10 (227-236) | Edyta Gwarda-Gruszczyńska | Więcej |
22. |
Eksploracja procesów biznesowych – trend w perspektywie rozwoju gospodarki |
10 (237-246) | Izabela Heppner | Więcej |
23. |
Przetwarzanie wiedzy nieustrukturalizowanej w obszarze e-bankingu |
12 (247-258) | Marcin Hernes, Anna Chojnacka-Komorowska, Kamal Matouk | Więcej |
24. |
Priorytet wymagań w projektach Agile |
10 (259-268) | Grażyna Hołodnik-Janczura | Więcej |
25. |
Problemy w organizacji – techniki definiowania problemu |
10 (269-278) | Bogusław Kaczmarek | Więcej |
26. |
Internet rzeczy – innowacyjne narzędzie dla firm |
10 (279-288) | Marcin Krysiński | Więcej |
27. |
Wprowadzenie wybranej aplikacji mobilnej na rynek międzynarodowy |
10 (289-298) | Krzysztof Kubiak, Aleksandra Sikorska | Więcej |
28. |
Wykorzystanie metody AHP w identyfikacji preferencji decydentów firm odno-śnie modeli biznesu – wnioski z badań |
10 (299-308) | Karol Kuczera | Więcej |
29. |
Systemy informatyczne a rozwiązywanie problemów funkcjonalnych przedsiębiorstw transportowo-spedycyjnych – wyniki badań |
10 (309-318) | Ewa Kulińska | Więcej |
30. |
Zakupy online – wybrane aspekty związane z decyzjami klientów |
10 (319-328) | Anna Lemańska-Majdzik, Klaudia Smoląg | Więcej |
31. |
Rodzaje i systemy płatności elektronicznych |
10 (329-338) | Zygmunt Mazur, Hanna Mazur, Teresa Mendyk-Krajewska | Więcej |
32. |
Usługi cloud computing dla małych i średnich przedsiębiorstw |
10 (339-348) | Teresa Mendyk-Krajewska, Zygmunt Mazur, Hanna Mazur | Więcej |
33. |
Analiza wpływu innowacyjnego narzędzia na wspomaganie działalności firm z branży FMCG na rynku polskim |
10 (349-358) | Przemysław Miller | Więcej |
34. |
Zaufanie w budowaniu kapitału społecznego profesjonalistów |
10 (359-368) | Anna Pietruszka-Ortyl | Więcej |
35. |
Metaheuristic algorithms for scheduling on parallel machines with variable set-up times(Algorytmy metaheurystyczne dla problemu harmonogramowania zadań na identycznych maszynach równoległych ze zmiennymi czasami przezbrojeń) |
10 (369-378) | Radosław Rudek, Agnieszka Wielgus | Więcej |
36. |
Prawne i społeczne aspekty rozwoju e-commerce wspieranego przez usługi doręczeniowe – nowe inicjatywy UE na jednolitym rynku usług |
12 (379-390) | Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak | Więcej |
37. |
Ocena potencjału innowacyjnego organizacji pod kątem wdrożenia rozwiązań IT – założenia modelu |
10 (391-400) | Jędrzej Wieczkorkowski, Magdalena Jurczyk-Bunkowska | Więcej |
38. |
Próba modelowania cen końcowych w aukcjach internetowych |
9 (401-409) | Łukasz Zakonnik | Więcej |