Year: | 2016 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA RYNKU KAWY NATURALNEJ JAKO PRZESŁANKA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH(Consumer behavior pomorskie province on the market of natural coffee, as a condition of marketing activities) |
14 (7-20) | Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska | More |
2. |
ETNOCENTRYCZNY WYMIAR PROSUMPCYJNEJ AKTYWNOŚCI POLSKICH NABYWCÓW(Ethnocentric dimension of prosumption activity of polish customers) |
8 (21-28) | Agnieszka Izabela Baruk | More |
3. |
POSTAWY KONSUMENTÓW WOBEC ZACHOWAŃ Z ZAKRESU KONSUMPCJI WSPÓLNEJ – CZY EKONOMIA WSPÓŁDZIELONA MA SZANSE NA UPOWSZECHNIENIE?(Consumers’ attitudes towards collaborative consumption behaviours – does sharing economy have a chance?) |
10 (29-38) | Aleksandra Burgiel | More |
4. |
KONSUMPCJA HEDONISTYCZNA A KONSUMPCJA ETYCZNA. CZY POTRZEBNA JEST SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNA KONSUMPCJA?(Hedonistic consumption and ethical consumption. Is socially responsible consumption necessary?) |
18 (39-56) | Felicjan Bylok | More |
5. |
DESIGN MANAGEMENTJAKO ODPOWEIDŹ NA WYZWANIA STAWIANE PRZEZ KONSUMENTÓW PRZYSZŁOŚCI(Design management as the answer to the challenges posed by future consumers) |
8 (57-64) | Katarzyna Caban-Piaskowska | More |
6. |
ZACHOWANIA GOSPODARSTW DOMOWYCH Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH NA TLE ZASOBNOŚCI POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH(The behaviour of households with a child with a disability in the financial services market against the background of wealth of polish households) |
14 (65-78) | Anna Dąbrowska, Mirosław Janoś- Kresło | More |
7. |
PROBLEM SEZONOWOŚCI POPYTU W TURYSTYCE NA PRZYKŁADZIE WYKORZYSTANIA BAZY NOCLEGOWEJ W HOTELECH NADMORSKICH(The problem of seasonality of tourism demand on the example of accommodation using in seaside hotels) |
10 (79-88) | Sebastian Dudziak, Jacek Borzyszkowski | More |
8. |
ZACHOWANIA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH WOBEC DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH OPERATORÓW LOGISTYCZNYCH(The behaviour of customers marketing activities logistics operators) |
10 (89-98) | Joanna Dyczkowska | More |
9. |
TRUDNOŚCI GOSPODARSTW DOMOWYCH W ZASPOKAJANIU POTRZEB I ZMIANA STRATEGII RADZENIA SOBIE Z NIMI NA PRZESTRZENI LAT(Difficutlies of households in meeting their needs and the change of strategy of coping with them during the year) |
12 (99-110) | Agata Dziakowicz- Grudzień | More |
10. |
E-KONSUMENT W GRUPIE WIEKOWEJ 55+(E-consumer in the 55+ age group) |
10 (111-120) | Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska | More |
11. |
KONSUMPCJA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH W LATACH 2004-2013(Consumption of milk and milk products in households in the years 2004–2013) |
12 (121-132) | Mariola Grzybowska-Brzezińska | More |
12. |
MOTYWY I BARIERY KONSUMPCJI INNOWACYJNYCH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH(Motives and barriers to innovative food consumption) |
10 (133-142) | Anna Jasiulewicz | More |
13. |
POSTRZEGANIE ŻYWNOŚCI O DZIAŁANIU PROZDROWOTNYM JAKO DETERMINANTA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH KONSUMENTÓW(Perception of health promoting foods as a determinant of consumers’ purchasing behaviours) |
10 (143-152) | Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk | More |
14. |
BEHAWIORALNE ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW W PRZESTRZENI WIRTUALNEJ(Customer engagement behavior in virtual space) |
12 (153-164) | Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek | More |
15. |
ZDROWOTNE I ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA DECYZJI KONSUMENTÓW A ENDENCJE ROZWOJU SPOŻYCIA ARTYKUŁÓW RYBNYCH(Health and ecological determinants of consumers’ decision vs. Trends in consumption of fish products) |
12 (165-176) | Renata Knap, Katarzyna Włodarczyk | More |
16. |
INNOWACYJNOŚĆ KONSUMENTÓW NA RYNKU ŻYWNOŚCI(Consumer’s innovativness in the food market) |
10 (177-186) | Iwona Kowalczuk, Marzena Jeżewska-Zychowicz | More |
17. |
POZIOM BEZPIECZEŃSTWA FINANSOWEGO A ZACHOWANIA KONSUMPCYJNE GOSPODARSTW DOMOWYCH W POLSCE(Level of financial security and consumption behavior of polish households) |
12 (187-198) | Agnieszka Kozera, Romana Głowicka- Wołoszyn | More |
18. |
POSTAWY I ZACHOWANIA KOBIET WOBEC ŻYWNOŚCI PROZDROWOTNEJ(Attitudes and behaviours of women towards pro-healthy food) |
10 (199-208) | Witold Kozirok, Elżbieta Marciszewicz, Ewa Babicz-Zielińska | More |
19. |
POSZUKIWANIE INFORMACJI W PROCESIE ZAKUPU USŁUG(Information searching in services purchasing process) |
10 (209-218) | Marcin Lipowski | More |
20. |
ZAKUPY ON-LINE W OPINIACH E-KONSUMENTÓW Z WYBRANYCH KRAJÓW EUROPY(Shopping online in the opinion of e-consumers from selected European countries) |
12 (219-230) | Grzegorz Maciejewski | More |
21. |
TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASEKTY BADANIA UTAJONYCH POSTAW KONSUMENTÓW WOBEC MAREK(Theoretical and practial research asspects of implicit attidudes of consumers towards brands) |
10 (231-240) | Beata Marciniak | More |
22. |
ZACHOWANIA KONSUMENCKIE W KONTEKŚCIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU(Consumer behaviour in the context of corporate social responsibility) |
10 (241-250) | Ewa Mazur-Wierzbicka | More |
23. |
KONSUMENCKA PERCEPCJA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU- NA PRZYKŁADZIE FIRMY DANONE(Consumer perception of corporate social responsibility in business – on the example of Danone) |
10 (251-260) | Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat | More |
24. |
KONSUMENT JAKO CZŁONEK ORGANIZACJI- SZERSZA PERSPEKTYWA KOPRODUKCJI(Consumer as member of organization – extending co-production perspective) |
10 (261-270) | Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka | More |
25. |
UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU JAKO ANTIDOTUM NA CZAS WOLNY POLSKICH SENIORÓW (NA PRZYKŁADZIE UTW W NOWYM SĄCZU)(The university of the third age as an antidote to the free time of polish seniors (by the case of the u3a in Nowy Sącz)) |
10 (271-280) | Agata Niemczyk, Jarosław A. Handzel | More |
26. |
KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM XXI WIEKU - WYBRANE ASPEKTY(Consumer on the tourist market in the 21st century – selected aspects) |
10 (281-290) | Agata Niemczyk | More |
27. |
UWARUNKOWANIA DECYZJI PODEJMOWANYCH PRZEZ NABYWCÓW USŁUG EDUKACYJNYCH W POLSCE NA TLE TENDENCJI MIĘDZYNARODOWYCH(Conditions of decision making process by customers of educational services in poland compared to international trends) |
10 (291-300) | Anna Maria Nikodemska- Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz | More |
28. |
KONSUMENCI I KONSUMPCJA WOBEC WYZWAŃ XXI WIEKU(Consumers and consumption to challenges of the twenty-firstcentury) |
18 (301-318) | Anna Olejniczuk- Merta | More |
29. |
ZACHOWANIA NABYWCZE POLSKICH E-KONSUMENTÓW NA RYNKU(E-consumers’ buying behaviours in Poland) |
10 (319-328) | Mirosław Pacut | More |
30. |
ZACHOWANIA KLIENTÓW WOBEC OGŁOSZEŃ CSR(Consumers response to CSR announcements) |
10 (329-338) | Marek Pawlak | More |
31. |
OCENA ZACHOWAŃ ŻYWIENIOWYCH I REALIZACJI FUNKCJI ŻYWIENIOWEJ RODZINY PRZEZ WYBRANĄ GRUPĘ MŁODZIEŻY Z TERENÓW WIEJSKICH(The assessment of nutritional behavior and implementation of the feauters by group of teenagers from agricultural areas) |
12 (339-350) | Anna Platta, Anna Suszek- Namroży | More |
32. |
ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNYCH KONSUMENTÓW A FUNKCJONOWANIE ORGANIZACJI(Contemporary customers’ behavior and the functioning of an organization) |
10 (351-360) | Anna Pluta | More |
33. |
WYBRANE ASPEKTY ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU PIECZYWA W ŚWIETLE BADAŃ ANKIETOWYCH(Selected aspects of consumer behaviour on the bread market: the survey approach) |
10 (361-370) | Marta Sajdakowska, Joanna Fabiańska | More |
34. |
ZMIANY W ZACHOWANIACH NABYWCÓW NA RYNKU MODY(Changes in consumer behaviour on the fashion market) |
10 (371-380) | Katarzyna Sempruch- Krzemińska, Jacek Kall, Aleksandra Perchla- Włosik, Alicja Raciniewska | More |
35. |
WIEDZA FINANSOWA A ANALFABETYZM KONSUMENCKI NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH(Financial knowledge and consumers’ financial illiteracy on financial services market) |
10 (381-390) | Sławomir Smyczek | More |
36. |
SPOŻYCIE PIECZYWA I PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH WEDŁUG GRUP SPOŁOCZNO-EKONOMICZNYCH W POLSCE(Consumption of bread and cereal products in households in Poland, according to socio-economic groups) |
12 (391-402) | Joanna Stanisławska, Izabela Kurzawa | More |
37. |
POSTAWY I ZACHOWANIA KOBIET WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH NA RYNKU KOSMETYCZNYM(Attitudes and behavior of women towards product innovations on the cosmetics market) |
10 (403-412) | Anna Suszek- Namroży, Romuald Zabrocki | More |
38. |
CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE WYDATKI NA ŻYWNOŚĆ I NAPOJE BEZALKOHOLOWE GOSPODARSTW DOMOWYCH W POLSCE(Factors shaping expenditures on food and non-alcoholic beverages of households in Poland) |
12 (413-424) | Anna Turczak | More |
39. |
HETERONORMA CZY RÓŻNICOWANIE? OCZEKIWANIA MNIEJSZOŚCI W ZAKRESIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ(Hetero rule or differentiation? The minority expectations toward marketing communication) |
10 (425-434) | Agnieszka Wilczak | More |
40. |
KONSUMENT NA RYNKU USŁUG EKOAGROTURYSTYCZNYCH(Consumer on the ecoagritourism services market) |
10 (435-444) | Iwona Wilk | More |
41. |
ZACHOWANIA NABYWCZE W INTERNECIE E-KONSUMENTÓW W AUSTRII, NIEMCZECH I SZWAJCARII(On-line purchasing behavior of e-consumers in Austria, Germany and Switzerland) |
14 (445-458) | Robert Wolny | More |
42. |
IDENTYFIKACJA DETERMINANT ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET W POLSKICH GOSPODARSTWACH DOMOWYCH PRZY ZASTOSOWANIU UOGÓLNIONEGO MODELU TOBITOWEGO(Identification of determinants of online purchase of polish households using double hurdle model) |
12 (459-470) | Andrzej Wołoszyn, Romana Głowicka- Wołoszyn, Joanna Stanisławska, Feliks Wysocki | More |
43. |
WYBRANE ASPEKTY E-KONSUMPCJI W POLSKICH GOSPODARSTWACH DOMOWYCH(On-line consumption of polish households) |
13 (471-483) | Andrzej Wołoszyn, Joanna Stanisławska | More |
44. |
BOJKOTOWANIE PRODUKTÓW A DOCHODY KONSUMENTÓW NA RYNKU EUROPEJSKIM(Product boycotting and income of consumers in the European market) |
12 (483-494) | Grzegorz Zasuwa | More |