Rok wydania: | 2016 |
miz_nr_5_(46)_2016_miz5_46_spis_tresci.pdf
spis treści i strona redakcyjna |
Pobierz |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Use of strategic marketing management tools in contemporary enterprises(Wykorzystanie instrumentów strategicznego zarządzania marketingowego we współczesnych przedsiębiorstwach) |
8 (9-16) | Paweł Cegliński | Więcej |
2. |
Text and images in promotional materials − what type of information is important for customers?(Tekst i obraz w materiałach promocyjnych − jaki typ informacji jest ważny dla klienta?) |
7 (17-23) | Aneta Disterheft | Więcej |
3. |
Responsible sponsorship as an element of building positive relationship with the environment(Odpowiedzialny sponsoring jako element budowania pozytywnych relacji z otoczeniem) |
7 (25-31) | Marta Grabowska | Więcej |
4. |
Relationships matter – towards understanding university–industry links(Relacje mają znaczenie – w kierunku zrozumienia powiązań między uczelniami a przemysłem) |
8 (33-40) | Małgorzata Grzegorczyk | Więcej |
5. |
Social media as a relationship marketing tool of modern university(Media społecznościowe jako narzędzie marketingu relacji współczesnych uczelni) |
16 (41-56) | Hanna Hall, Kamila Peszko | Więcej |
6. |
Logistics customer service on the example of courier companies(Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firm kurierskich) |
9 (57-65) | Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk | Więcej |
7. |
The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision-making process of households(Rola zaufania i lojalności do instytucji finansowych w procesie podejmowania decyzji finansowych gospodarstw domowych) |
9 (67-75) | Marta Musiał, Monika Pettersen-Sobczyk | Więcej |
8. |
Trust in effective relationship management on the procurement market(Zaufanie w skutecznym zarządzaniu relacjami na rynku zaopatrzeniowym) |
9 (77-85) | Arkadiusz Stajszczak, Bożena Wujec, Iwona Ksiądzyna | Więcej |
9. |
Customer knowledge valuation model based on customer lifecycle(Koncepcyjny model wyceny wiedzy klienta oparty na cyklu życia klienta) |
8 (87-94) | Przemysław Tomczyk | Więcej |
10. |
E-services: concept, specificity, and marketing elements to create their value(E-usługi: pojęcie, specyfika oraz marketingowe elementy tworzenia ich wartości) |
12 (97-108) | Paweł Brzustewicz, Iwona Escher | Więcej |
11. |
Advertising in digital games targeted to children(Działania reklamowe w grach komputerowych skierowane do dzieci) |
9 (109-117) | Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka | Więcej |
12. |
Transfer of information in the purchasing processes of generation Z – usage of virtual vs. real channels and its marketing implications(Transfer informacji w procesach zakupowych pokolenia Z – wykorzystywane kanały i ich marketingowe implikacje) |
10 (119-128) | Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa | Więcej |
13. |
Online website in brand creation of online store(Wykorzystanie strony internetowej w kreowaniu marki sklepu internetowego) |
6 (129-134) | Aleksandra Całka, Katarzyna Pałys | Więcej |
14. |
Multi-channel opportunity management ‒ an exploratory research on the example of tourist industry(Wielokanałowe zarządzanie szansami sprzedaży ‒ badanie na przykładzie branży turystycznej) |
8 (135-142) | Bartosz Deszczyński | Więcej |
15. |
Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet(Narzędzia komunikacji marketingowej stosowane przez sieci handlowe w internecie) |
12 (143-154) | Urszula Garczarek-Bąk | Więcej |
16. |
Country-of-origin effect in professional services – literature review(Rola efektu kraju pochodzenia (COO) w usługach profesjonalnych − przegląd literatury) |
9 (155-163) | Marek Gnusowski | Więcej |
17. |
The meaning of smartphones for marketing communication(Znaczenie smartfonów dla komunikacji marketingowej) |
8 (165-172) | Leszek Gracz | Więcej |
18. |
Use of social media by public transport operators(Wykorzystanie mediów społecznościowych w publicznym transporcie miejskim) |
9 (173-181) | Joanna Kos-Łabędowicz | Więcej |
19. |
Non-technological innovation creation process in the creative sector(Proces kreowania innowacji nietechnologicznych w sektorze kreatywnym) |
8 (183-190) | Monika Spychalska-Wojtkiewicz | Więcej |