Year: | 2016 |
miz_nr_3_(44)_2016_0red-spis-wstep.pdf | Pobierz |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym(The Areas of Risk Perceived during Online Purchasing) |
12 (11-22) | Marcin Gąsior | More |
2. |
Korporacja Chiny – strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu(Corporation China ‒ Strategic and Cultural Factors of the Global Success) |
17 (23-39) | Mariusz Janik, Grzegorz Gliszczyński | More |
3. |
Marketing produktów ekologicznych – możliwości budowania przewagi konkurencyjnej(Green Products Marketing ‒ Opportunities of Building a Competitive Advantage) |
10 (41-50) | Magdalena Kalińska-Kula | More |
4. |
Determinanty jakości badań marketingowych(Determinants of the Quality of Marketing Research) |
12 (51-62) | Robert Nowacki | More |
5. |
„Trzy w jednym” ‒ niekorzystne konsekwencje „niedoskonałości” literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności(„Three in One” ‒ Unfavourable Consequences of the „Deficiency” of Marketing Literature as a Didactic Tool in Developing Knowledge and Abilities) |
9 (63-71) | Dariusz Oczachowski | More |
6. |
The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety |
9 (73-81) | Marcin Pigłowski | More |
7. |
Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015(Customer Focus in the Requirements of ISO 9001:2015 Standard) |
11 (83-93) | Agata Szkiel | More |
8. |
Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia(Assessment of Customers Knowledge about the Accreditation on the Example of Health Facility) |
11 (95-105) | Joanna Wierzowiecka, Daniel Orłowski | More |
9. |
Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw(International Competitiveness in the Context of the Image of the Polish Economy from the Perspective of Small and Medium Enterprises) |
8 (107-114) | Monika Zajkowska | More |
10. |
Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia: od psychografii do analizy poststrukturalistycznej(Theoretical and Methodological Challenges of Lifestyle Research: from Psychographics to Poststructuralist Analysis) |
8 (117-124) | Michał Cebula | More |
11. |
Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta(Dimensions of Shopping Experience and Customer Satisfaction) |
9 (125-133) | Agnieszka Kacprzak | More |
12. |
Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych – wybrane aspekty(Changes in Tourist Behavior of Polish Consumers in Terms of Domestic and International Trips – Selected Issues) |
12 (135-146) | Agata Niemczyk | More |
13. |
Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej(The Behavior of Elderly People in Process of Buying an Insurance Service) |
10 (147-156) | Beata Nowotarska-Romaniak, Anna Romaniak | More |
14. |
Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych(Pro-environmental Behavior of Households) |
10 (157-166) | Wanda Patrzałek | More |
15. |
Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta(Determinants of Bread Choice in the Opinion of Students from the Tri-City) |
9 (167-175) | Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska, Natalia Chomaniuk | More |
16. |
Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków (w świetle wyników badań)(Internet as a Divergence Factor in Tourist Behaviors of Poles (on the Basis of Survey Results)) |
11 (177-187) | Renata Seweryn | More |
17. |
Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych(Pro-Healthcare Attitudes and Behavior of the Generation Z in the Light of the Primary Research) |
8 (189-196) | Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek | More |
18. |
Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce(Features of E-Customers as an Important Determinant of the Development of E-Commerce Sector of Electronics/Appliances) |
10 (197-206) | Grzegorz Szymański | More |
19. |
Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności – studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi(Selected Aspects of the Marketing Strategy of a Healthy Food Retailer – a Case Study of the Słoneczko Shop in Łódź) |
13 (209-221) | Paweł Bryła | More |
20. |
Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa(Marketing and Logistics for the Purposes of Supporting the Ecology in Hans Aa Ltd) |
11 (223-233) | Józef Perenc | More |
21. |
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu(The Company Marketing Strategy vs their Crucial Success Factors) |
10 (235-244) | Mirosława Pluta-Olearnik, Magdalena Murzyn | More |
22. |
Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich(External Marketing of the Rail Carrier on the Passenger Market) |
11 (245-255) | Grażyna Rosa | More |
23. |
Rola marketingu w budowie start-upu(Role of Marketing in Creating Start-Up) |
10 (257-266) | Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski | More |
24. |
Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie(The Price Strategy of the Company PKP Intercity [Polish Railways Intercity] in Comparison with other European Rail Transport Companies) |
12 (267-278) | Paweł Waniowski | More |
25. |
Innowacje w bankowości komercyjnej – ujęcie marketingowe(Innovations in Commercial Banking ‒ Marketing Approach) |
8 (281-288) | Dorota Bednarska-Olejniczak | More |
26. |
Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych(Using the Model of Quality Gaps in the Quality Management of Restaurant Services) |
10 (289-298) | Piotr Blicharz | More |
27. |
Design management jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów(Design Management as a Response to the Development of New Segments of Consumers) |
9 (299-307) | Katarzyna Caban-Piaskowska | More |
28. |
Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach(Consumer as a Partner of an Enterprise in Open Innovation) |
8 (309-316) | Małgorzata Dolińska | More |
29. |
Shadow brands – exploring phenomenon of meaningless brands |
10 (317-326) | Małgorzata Karpińska-Krakowiak | More |
30. |
Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług(Sources of Information for Innovation in the Service Sector) |
11 (327-337) | Urszula Kłosiewicz-Górecka | More |
31. |
Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów(Differentiation of Co-Branding Supporting Brands in the Various Product Categories) |
12 (339-350) | Jarosław A. Kowalski | More |
32. |
Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci(Brand as a Purchase Determinant on Certified Baby Food Market) |
10 (351-360) | Dominika Kuberska, Karolina Suchta | More |
33. |
Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych(Innovation on Spices and Spice Products Market) |
9 (361-369) | Joanna Newerli-Guz | More |
34. |
Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów(Perception of brands archetypes in opinion of different target groups of customers) |
9 (371-379) | Łukasz Skowron, Aleksandra Cieślik | More |
35. |
Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia ‒ podejście konceptualne(Relationship Dimension of Internal Marketing in the Context of Business Environment Changes ‒ Conceptual Approach) |
10 (383-392) | E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop | More |
36. |
Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników(Declarations and Behaviour of Retailers Concerning Improving Qualifications of Employees) |
13 (393-405) | Piotr Cyrek | More |
37. |
Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X(The Importance of the Internal Marketing Development in Strengthening the Market Position of an X Company) |
10 (407-416) | Maria Grzybek, Marta Kawa | More |
38. |
Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych(Marketing Activity of Medical Tourism Operators on Lower Silesia in the Light of the Quality Research Results) |
9 (417-425) | Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla | More |
39. |
Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo(Selected Aspects of Managing Loyalty of Physically Disabled Consumers) |
10 (427-436) | Magdalena Maciaszczyk | More |
40. |
Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji(The Modern Manager in the Opinion of the Organization’s Employees) |
10 (437-446) | Agnieszka Rybowska | More |