Rok wydania: 2017 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Możliwości wykorzystania technologii BlockChain w biznesie |
5 (9-13) | Rafał Boniecki, Józef Rawłuszko | Więcej |
2. |
Znaczenie cyfryzacji dla inkluzji finansowej na przykładzie Polski |
11 (15-25) | Jacek Buko | Więcej |
3. |
Komunikowanie wizualne danych pozafinansowych w spółkach sektora energetycznego |
9 (27-35) | Katarzyna Ciach | Więcej |
4. |
Marketing innowacyjny e-usług |
8 (37-44) | Zbigniew Chłopek | Więcej |
5. |
Chmura obliczeniowa - możliwości wdrożenia w kontekście użycia popularnych platform |
9 (45-53) | Patryk Dobrosiński, Łukasz Zakonnik | Więcej |
6. |
Technologie informacyjno-komunikacyjne oferowane w publicznej chmurze obliczeniowej w działalności organizacji wirtualnych |
10 (55-64) | Damian Dziembek | Więcej |
7. |
E-services in Poland - selected research findings(E-usługi w Polsce-prezentacja wybranych wyników badań) |
8 (65-72) | Piotr Gutowski | Więcej |
8. |
Poprawa jakości specyfikacji wymagań za pomocą przykładów |
10 (73-82) | Grażyna Hołodnik-Janczura | Więcej |
9. |
Agregatory wiadomości - remedium na przeładowanie informacyjne? |
10 (83-92) | Andrzej Kobyliński | Więcej |
10. |
Bezpieczeństwo danych osobowych a ryzyko korzystania z publicznej chmury obliczeniowej na przykładzie Microsoft Office 365 |
12 (93-104) | Marcin Krysiński, Przemysław Miller, Anna Pamuła | Więcej |
11. |
Bitcoin i inne kryptowaluty - dokąd zmierzają? |
9 (105-113) | Jerzy Kubasik | Więcej |
12. |
Sprzedaż elektroniczna przedsiębiorstw w Unii Europejskiej |
9 (115-123) | Ewa Prałat | Więcej |
13. |
Wyzwania bezpieczeństwa danych i usług w modelu cloud computing |
10 (125-134) | Artur Rot | Więcej |
14. |
Knowledge mobility and appropriability in the context of value co-creation(Mobilność wiedzy i jej za właszczanie w kontekście współtworzenia wartości) |
9 (135-143) | Włodzimierz Rudny | Więcej |
15. |
Koncepcja internetowej platformy wymiany wiedzy dla menedżerów atrakcji turystycznych |
8 (145-152) | Jakub Swacha | Więcej |
16. |
Text mining of articles in an issue of the journal „Economics and Computer Science" dedicated on the DIMBI project(Eksploracja tekstów artykułów w jednym z wydań czasopisma „Economics and Computer Science" dedykowanemu projektowi DIMBI) |
7 (153-159) | Julian Vasilev, Nataliya Marinova | Więcej |
17. |
Kontrola rodzicielska młodzieży online w obszarze wykorzystywania nowoczesnych środków komunikacji |
12 (161-172) | Katarzyna Warzecha, Andrzej Wójcik | Więcej |
18. |
Doświadczanie agresji słownej w cyberprzrestrzeni wśród cyfrowych tubylców |
9 (175-183) | Marta R.Jabłońska | Więcej |
19. |
Problem przestępczości elektronicznej |
10 (185-194) | Renata Jedlińska | Więcej |
20. |
The issue of digital divide in rural areas of the European Union(Problem wykluczenia cyfrowego obszarów wiejskich w Unii Europejskiej) |
10 (195-204) | Joanna Kos-Łabędowicz | Więcej |
21. |
Zagrożenia typu Distributed Denial of Service jako przykład ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej w internecie |
14 (205-218) | Marcin Krysiński, Przemysław Miller, Anna Pamuła | Więcej |
22. |
Nowe technologie informacyjne a rozwój przestępczości elektronicznej |
11 (219-229) | Teresa Mendyk-Krajewska, Zygmunt Mazur, Hanna Mazur | Więcej |
23. |
Zarządzanie prywatnością w internecie - wybrane problemy metodologiczne |
9 (231-239) | Malwina Popiołek, Jędrzej Wieczorkowski | Więcej |
24. |
Problemy prania brudnych pieniędzy |
8 (241-248) | Kamila Schneider | Więcej |
25. |
Wyzwania i zagrożenia bezpiecznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego |
10 (249-258) | Piotr Sienkiewicz | Więcej |
26. |
Wykorzystanie e-usług - społeczne potrzeby i ograniczenia |
9 (259-267) | Anna Stolarczyk | Więcej |
27. |
Rola i znaczenie serwisów internetowych dla osób z dysfunkcją wzroku |
7 (269-275) | Czesław Ślusarczyk | Więcej |
28. |
Społeczna kontrola rozwoju naukowo-technologicznego społeczeństwa informacyjnego |
8 (277-284) | Halina Świeboda | Więcej |
29. |
Możliwości wykorzystania analizy sentymentu w procesach prosumenckich |
10 (285-294) | Tomasz Turek | Więcej |
30. |
Wybrane skutki niedoboru uwagi i nadużywania ICT |
9 (295-303) | Aleksander Z. Wassilew | Więcej |
31. |
Wielowymiarowa analiza mediów społecznościowych |
9 (305-313) | Wiesław Wolny | Więcej |
32. |
Media społecznościowe w komunikacji sieci komórkowych |
10 (315-324) | Mariusz Woźniakowski | Więcej |
33. |
Rozwój systemów informatycznych jednostek publicznych |
11 (327-337) | Grzegorz Dydkowski, Barbara Kos | Więcej |
34. |
E-wymiar sprawiedliwości w sprawach cywilnych jako przykład rozwoju nowych technologii w sferze publicznej |
11 (339-349) | Kinga Flaga-Gieruszyńska | Więcej |
35. |
Wybrane zagadnienia prawne elektronicznej dokumentacji medycznej |
10 (351-360) | Aleksandra Klich | Więcej |
36. |
Wsparcie merytoryczne zarządzania w programie pomocy młodym przedsiębiorcom |
10 (361-370) | Karol Kuczera | Więcej |
37. |
Ryzyko w sektorze publicznym w kontekście zintegrowanej informatyzacji |
14 (371-384) | Zygmunt Mazur, Hanna Mazur, Teresa Mendyk-Krajewska | Więcej |
38. |
E-administracja w Polsce - jak daleko do osiągnięcia poziomu UE |
12 (385-396) | Dorota Oniszczuk, Marcin Rafalski | Więcej |
39. |
Obserwacja wykorzystania cyfrowych i tradycyjnych źródeł informacji na zajęciach przez studentów |
9 (397-405) | Przemysław Polak | Więcej |
40. |
Kompetencje informatyczne w administracji publicznej - poważna bariera wdrażania programu zintegrowanej informatyzacji państwa |
9 (407-415) | Stefan Rozmus | Więcej |
41. |
Tendencje rozwojowe narzędzi e-learningowych w szkolnictwie wyższym |
10 (417-426) | Adam Stecyk | Więcej |
42. |
Elektroniczne usługi pocztowe świadczone przez operatorów wyznaczonych w krajach U E. Stan zaawansowania według wskaźników U PU |
11 (427-437) | Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak | Więcej |
43. |
The Formation of the Brand of a Faculty on the Internet (on the example of the Department of Marketing and Advertising, the School of International Business, Omsk State University named after F.M. Dostoevsky)(Tworzenie marki wydzialu w internecie (na przykładzie wydziału marketingu i reklamy, międzynarodowej szkoly biznesu na Uniwersytecie im. F. Dostojewskiego w Omsku)) |
6 (439-444) | Alexandra Vereteno, Mikhail Freze | Więcej |