Rok wydania: | 2015 |
Dziedzina: | Brak dziedziny |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych |
14 (9-22) | Piotr Cyrek | Więcej |
2. |
Wzorce męskości w komunikacji marki |
10 (23-32) | Monika Hajdas | Więcej |
3. |
Podstawowa klasyfikacja komunikacji marketingowej |
12 (33-44) | Stanisław Kaczmarczyk | Więcej |
4. |
Reklama żywności – postawy i zachowania konsumentów |
10 (45-54) | Witold Kozirok | Więcej |
5. |
Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej |
12 (55-66) | Robert Maik | Więcej |
6. |
Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych |
16 (67-82) | Alina Oczachowska | Więcej |
7. |
„Zyskowny klient” i „natrętna komunikacja” we współczesnym marketingu |
14 (83-96) | Dariusz Oczachowski | Więcej |
8. |
Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku |
10 (97-106) | Beata Tarczydło | Więcej |
9. |
Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych |
12 (109-120) | Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka | Więcej |
10. |
Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem |
12 (121-132) | Włodzimierz Deluga | Więcej |
11. |
Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych |
10 (133-142) | Sławomir Kotylak | Więcej |
12. |
Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia |
12 (143-154) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | Więcej |
13. |
Kreowanie wizerunku marki offline a online |
12 (155-166) | Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń | Więcej |
14. |
Użytkownik social media i wzory jego zachowań konsumenckich na rynku turystyki muzealnej |
14 (167-180) | Agata Niemczyk | Więcej |
15. |
Rozwój internetowych zakupów grupowych |
12 (181-192) | Grzegorz Szymański | Więcej |
16. |
Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych |
10 (195-204) | Magdalena Kalińska-Kula | Więcej |
17. |
Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych |
12 (205-216) | Urszula Kłosiewicz-Górecka | Więcej |
18. |
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej |
16 (217-232) | Karolina Łopacińska | Więcej |
19. |
Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej |
12 (233-244) | Józef Perenc | Więcej |
20. |
Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych |
12 (245-256) | Łukasz Skowron | Więcej |
21. |
Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym |
10 (257-266) | Stanisław Skowron | Więcej |
22. |
Opinie menedżerów na temat barier działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – wyniki badań |
10 (267-276) | Urszula Szulczyńska | Więcej |