Rok wydania: | 2016 |
miz_nr_3_(44)_2016_0red-spis-wstep.pdf | Pobierz |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym |
12 (11-22) | Marcin Gąsior | Więcej |
2. |
Korporacja Chiny – strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu |
17 (23-39) | Mariusz Janik, Grzegorz Gliszczyński | Więcej |
3. |
Marketing produktów ekologicznych – możliwości budowania przewagi konkurencyjnej |
10 (41-50) | Magdalena Kalińska-Kula | Więcej |
4. |
Determinanty jakości badań marketingowych |
12 (51-62) | Robert Nowacki | Więcej |
5. |
„Trzy w jednym” ‒ niekorzystne konsekwencje „niedoskonałości” literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności |
9 (63-71) | Dariusz Oczachowski | Więcej |
6. |
The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety(Akty prawne i kraje funkcjonujące w ramach nowego podejścia do harmonizacji technicznej i normalizacji jako aspekt bezpieczeństwa konsumenta) |
9 (73-81) | Marcin Pigłowski | Więcej |
7. |
Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015 |
11 (83-93) | Agata Szkiel | Więcej |
8. |
Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia |
11 (95-105) | Joanna Wierzowiecka, Daniel Orłowski | Więcej |
9. |
Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw |
8 (107-114) | Monika Zajkowska | Więcej |
10. |
Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia: od psychografii do analizy poststrukturalistycznej |
8 (117-124) | Michał Cebula | Więcej |
11. |
Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta |
9 (125-133) | Agnieszka Kacprzak | Więcej |
12. |
Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych – wybrane aspekty |
12 (135-146) | Agata Niemczyk | Więcej |
13. |
Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej |
10 (147-156) | Beata Nowotarska-Romaniak, Anna Romaniak | Więcej |
14. |
Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych |
10 (157-166) | Wanda Patrzałek | Więcej |
15. |
Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta |
9 (167-175) | Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska, Natalia Chomaniuk | Więcej |
16. |
Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków (w świetle wyników badań) |
11 (177-187) | Renata Seweryn | Więcej |
17. |
Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych |
8 (189-196) | Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek | Więcej |
18. |
Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce |
10 (197-206) | Grzegorz Szymański | Więcej |
19. |
Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności – studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi |
13 (209-221) | Paweł Bryła | Więcej |
20. |
Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa |
11 (223-233) | Józef Perenc | Więcej |
21. |
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu |
10 (235-244) | Mirosława Pluta-Olearnik, Magdalena Murzyn | Więcej |
22. |
Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich |
11 (245-255) | Grażyna Rosa | Więcej |
23. |
Rola marketingu w budowie start-upu |
10 (257-266) | Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski | Więcej |
24. |
Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie |
12 (267-278) | Paweł Waniowski | Więcej |
25. |
Innowacje w bankowości komercyjnej – ujęcie marketingowe |
8 (281-288) | Dorota Bednarska-Olejniczak | Więcej |
26. |
Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych |
10 (289-298) | Piotr Blicharz | Więcej |
27. |
Design management jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów |
9 (299-307) | Katarzyna Caban-Piaskowska | Więcej |
28. |
Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach |
8 (309-316) | Małgorzata Dolińska | Więcej |
29. |
Shadow brands – exploring phenomenon of meaningless brands(Marki cienia – eksploracja zjawiska marek pozbawionych znaczenia) |
10 (317-326) | Małgorzata Karpińska-Krakowiak | Więcej |
30. |
Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług |
11 (327-337) | Urszula Kłosiewicz-Górecka | Więcej |
31. |
Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów |
12 (339-350) | Jarosław A. Kowalski | Więcej |
32. |
Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci |
10 (351-360) | Dominika Kuberska, Karolina Suchta | Więcej |
33. |
Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych |
9 (361-369) | Joanna Newerli-Guz | Więcej |
34. |
Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów |
9 (371-379) | Łukasz Skowron, Aleksandra Cieślik | Więcej |
35. |
Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia ‒ podejście konceptualne |
10 (383-392) | E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop | Więcej |
36. |
Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników |
13 (393-405) | Piotr Cyrek | Więcej |
37. |
Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X |
10 (407-416) | Maria Grzybek, Marta Kawa | Więcej |
38. |
Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych |
9 (417-425) | Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla | Więcej |
39. |
Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo |
10 (427-436) | Magdalena Maciaszczyk | Więcej |
40. |
Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji |
10 (437-446) | Agnieszka Rybowska | Więcej |