Rok wydania: | 2016 |
miz_nr_4_(45)_2016_miz4-45-red-spis.pdf | Pobierz |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym (na przykładzie regionu łódzkiego) |
11 (11-21) | Mirella Barańska-Fischer | Więcej |
2. |
Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym – współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami |
16 (23-38) | Bogusław Bembenek | Więcej |
3. |
Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina |
9 (39-47) | Urszula Chrąchol-Barczyk | Więcej |
4. |
Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji |
10 (49-58) | Jacek Dziwulski | Więcej |
5. |
Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations(Świadomość społeczeństwa, konkurencja i współpraca z biznesem jako determinanty zarządzania marketingowego w organizacjach pozarządowych) |
14 (59-72) | Joanna Hernik | Więcej |
6. |
Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast |
9 (73-81) | Iryna Manczak | Więcej |
7. |
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości – szansa dla młodych przedsiębiorców |
8 (83-90) | Joanna Pikuła-Małachowska | Więcej |
8. |
Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju |
9 (91-99) | Łukasz Szałata, Kornelia Kwiecińska, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Jacek Doskocz | Więcej |
9. |
Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego |
13 (101-113) | Daniel Szostak | Więcej |
10. |
Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim |
9 (115-123) | Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Anna Magulska | Więcej |
11. |
Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii „Możesz to zmienić” |
9 (127-135) | Magdalena Daszkiewicz | Więcej |
12. |
Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem |
9 (137-145) | Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło | Więcej |
13. |
System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym |
12 (147-158) | Barbara Kos | Więcej |
14. |
ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem |
11 (159-169) | Joanna Kos-Łabędowicz | Więcej |
15. |
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury |
11 (171-181) | Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska | Więcej |
16. |
Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu |
10 (183-192) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | Więcej |
17. |
Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej |
9 (193-201) | Angelika Pabian | Więcej |
18. |
Narzędzia marketingowe zagranicznych convention bureaus – studia przypadków |
10 (203-212) | Beata Paliś | Więcej |
19. |
Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem |
12 (213-224) | Tomasz Sondej | Więcej |
20. |
Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym |
8 (225-232) | Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Michał Wróblewski | Więcej |
21. |
Platformy komunikacji zewnętrznej gmin ‒ analiza porównawcza |
11 (233-243) | Jędrzej Wasiak-Poniatowski | Więcej |
22. |
Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego |
10 (245-254) | Joanna Wyrwisz | Więcej |
23. |
Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta |
11 (255-265) | Romuald Zabrocki | Więcej |
24. |
Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach |
9 (267-275) | Piotr Zawadzki | Więcej |
25. |
Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta |
8 (279-286) | Iwona Czerska | Więcej |
26. |
Merchandising w handlu detalicznym |
13 (287-299) | Włodzimierz Deluga | Więcej |
27. |
Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych |
11 (301-311) | Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz | Więcej |
28. |
Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych |
14 (313-326) | Karolina Łopacińska | Więcej |
29. |
Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego |
11 (327-337) | Anna Niedzielska | Więcej |
30. |
Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych |
11 (339-349) | Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska | Więcej |
31. |
Wybrane elementy komunikatów reklamowych |
9 (351-359) | Alina Oczachowska | Więcej |
32. |
Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji |
10 (361-370) | Kamila Peszko | Więcej |
33. |
Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji |
9 (371-379) | Anetta Pukas | Więcej |
34. |
Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek ‒ wybrane aspekty |
12 (381-392) | Beata Tarczydło | Więcej |
35. |
Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej |
9 (393-401) | Iwona Wilk | Więcej |
36. |
Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu |
9 (403-411) | Sabina Zaremba-Warnke | Więcej |
37. |
Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym |
9 (413-421) | Beata Zatwarnicka-Madura | Więcej |