Rok wydania: | 2016 |
Dziedzina: | Brak dziedziny |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA RYNKU KAWY NATURALNEJ JAKO PRZESŁANKA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH |
14 (7-20) | Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska | Więcej |
2. |
ETNOCENTRYCZNY WYMIAR PROSUMPCYJNEJ AKTYWNOŚCI POLSKICH NABYWCÓW |
8 (21-28) | Agnieszka Izabela Baruk | Więcej |
3. |
POSTAWY KONSUMENTÓW WOBEC ZACHOWAŃ Z ZAKRESU KONSUMPCJI WSPÓLNEJ – CZY EKONOMIA WSPÓŁDZIELONA MA SZANSE NA UPOWSZECHNIENIE? |
10 (29-38) | Aleksandra Burgiel | Więcej |
4. |
KONSUMPCJA HEDONISTYCZNA A KONSUMPCJA ETYCZNA. CZY POTRZEBNA JEST SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNA KONSUMPCJA? |
18 (39-56) | Felicjan Bylok | Więcej |
5. |
DESIGN MANAGEMENTJAKO ODPOWEIDŹ NA WYZWANIA STAWIANE PRZEZ KONSUMENTÓW PRZYSZŁOŚCI |
8 (57-64) | Katarzyna Caban-Piaskowska | Więcej |
6. |
ZACHOWANIA GOSPODARSTW DOMOWYCH Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH NA TLE ZASOBNOŚCI POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH |
14 (65-78) | Anna Dąbrowska, Mirosław Janoś- Kresło | Więcej |
7. |
PROBLEM SEZONOWOŚCI POPYTU W TURYSTYCE NA PRZYKŁADZIE WYKORZYSTANIA BAZY NOCLEGOWEJ W HOTELECH NADMORSKICH |
10 (79-88) | Sebastian Dudziak, Jacek Borzyszkowski | Więcej |
8. |
ZACHOWANIA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH WOBEC DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH OPERATORÓW LOGISTYCZNYCH |
10 (89-98) | Joanna Dyczkowska | Więcej |
9. |
TRUDNOŚCI GOSPODARSTW DOMOWYCH W ZASPOKAJANIU POTRZEB I ZMIANA STRATEGII RADZENIA SOBIE Z NIMI NA PRZESTRZENI LAT |
12 (99-110) | Agata Dziakowicz- Grudzień | Więcej |
10. |
E-KONSUMENT W GRUPIE WIEKOWEJ 55+ |
10 (111-120) | Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska | Więcej |
11. |
KONSUMPCJA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH W LATACH 2004-2013 |
12 (121-132) | Mariola Grzybowska-Brzezińska | Więcej |
12. |
MOTYWY I BARIERY KONSUMPCJI INNOWACYJNYCH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH |
10 (133-142) | Anna Jasiulewicz | Więcej |
13. |
POSTRZEGANIE ŻYWNOŚCI O DZIAŁANIU PROZDROWOTNYM JAKO DETERMINANTA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH KONSUMENTÓW |
10 (143-152) | Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk | Więcej |
14. |
BEHAWIORALNE ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW W PRZESTRZENI WIRTUALNEJ |
12 (153-164) | Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek | Więcej |
15. |
ZDROWOTNE I ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA DECYZJI KONSUMENTÓW A ENDENCJE ROZWOJU SPOŻYCIA ARTYKUŁÓW RYBNYCH |
12 (165-176) | Renata Knap, Katarzyna Włodarczyk | Więcej |
16. |
INNOWACYJNOŚĆ KONSUMENTÓW NA RYNKU ŻYWNOŚCI |
10 (177-186) | Iwona Kowalczuk, Marzena Jeżewska-Zychowicz | Więcej |
17. |
POZIOM BEZPIECZEŃSTWA FINANSOWEGO A ZACHOWANIA KONSUMPCYJNE GOSPODARSTW DOMOWYCH W POLSCE |
12 (187-198) | Agnieszka Kozera, Romana Głowicka- Wołoszyn | Więcej |
18. |
POSTAWY I ZACHOWANIA KOBIET WOBEC ŻYWNOŚCI PROZDROWOTNEJ |
10 (199-208) | Witold Kozirok, Elżbieta Marciszewicz, Ewa Babicz-Zielińska | Więcej |
19. |
POSZUKIWANIE INFORMACJI W PROCESIE ZAKUPU USŁUG |
10 (209-218) | Marcin Lipowski | Więcej |
20. |
ZAKUPY ON-LINE W OPINIACH E-KONSUMENTÓW Z WYBRANYCH KRAJÓW EUROPY |
12 (219-230) | Grzegorz Maciejewski | Więcej |
21. |
TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASEKTY BADANIA UTAJONYCH POSTAW KONSUMENTÓW WOBEC MAREK |
10 (231-240) | Beata Marciniak | Więcej |
22. |
ZACHOWANIA KONSUMENCKIE W KONTEKŚCIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU |
10 (241-250) | Ewa Mazur-Wierzbicka | Więcej |
23. |
KONSUMENCKA PERCEPCJA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU- NA PRZYKŁADZIE FIRMY DANONE |
10 (251-260) | Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat | Więcej |
24. |
KONSUMENT JAKO CZŁONEK ORGANIZACJI- SZERSZA PERSPEKTYWA KOPRODUKCJI |
10 (261-270) | Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka | Więcej |
25. |
UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU JAKO ANTIDOTUM NA CZAS WOLNY POLSKICH SENIORÓW (NA PRZYKŁADZIE UTW W NOWYM SĄCZU) |
10 (271-280) | Agata Niemczyk, Jarosław A. Handzel | Więcej |
26. |
KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM XXI WIEKU - WYBRANE ASPEKTY |
10 (281-290) | Agata Niemczyk | Więcej |
27. |
UWARUNKOWANIA DECYZJI PODEJMOWANYCH PRZEZ NABYWCÓW USŁUG EDUKACYJNYCH W POLSCE NA TLE TENDENCJI MIĘDZYNARODOWYCH |
10 (291-300) | Anna Maria Nikodemska- Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz | Więcej |
28. |
KONSUMENCI I KONSUMPCJA WOBEC WYZWAŃ XXI WIEKU |
18 (301-318) | Anna Olejniczuk- Merta | Więcej |
29. |
ZACHOWANIA NABYWCZE POLSKICH E-KONSUMENTÓW NA RYNKU |
10 (319-328) | Mirosław Pacut | Więcej |
30. |
ZACHOWANIA KLIENTÓW WOBEC OGŁOSZEŃ CSR |
10 (329-338) | Marek Pawlak | Więcej |
31. |
OCENA ZACHOWAŃ ŻYWIENIOWYCH I REALIZACJI FUNKCJI ŻYWIENIOWEJ RODZINY PRZEZ WYBRANĄ GRUPĘ MŁODZIEŻY Z TERENÓW WIEJSKICH |
12 (339-350) | Anna Platta, Anna Suszek- Namroży | Więcej |
32. |
ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNYCH KONSUMENTÓW A FUNKCJONOWANIE ORGANIZACJI |
10 (351-360) | Anna Pluta | Więcej |
33. |
WYBRANE ASPEKTY ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU PIECZYWA W ŚWIETLE BADAŃ ANKIETOWYCH |
10 (361-370) | Marta Sajdakowska, Joanna Fabiańska | Więcej |
34. |
ZMIANY W ZACHOWANIACH NABYWCÓW NA RYNKU MODY |
10 (371-380) | Katarzyna Sempruch- Krzemińska, Jacek Kall, Aleksandra Perchla- Włosik, Alicja Raciniewska | Więcej |
35. |
WIEDZA FINANSOWA A ANALFABETYZM KONSUMENCKI NA RYNKU USŁUG FINANSOWYCH |
10 (381-390) | Sławomir Smyczek | Więcej |
36. |
SPOŻYCIE PIECZYWA I PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH WEDŁUG GRUP SPOŁOCZNO-EKONOMICZNYCH W POLSCE |
12 (391-402) | Joanna Stanisławska, Izabela Kurzawa | Więcej |
37. |
POSTAWY I ZACHOWANIA KOBIET WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH NA RYNKU KOSMETYCZNYM |
10 (403-412) | Anna Suszek- Namroży, Romuald Zabrocki | Więcej |
38. |
CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE WYDATKI NA ŻYWNOŚĆ I NAPOJE BEZALKOHOLOWE GOSPODARSTW DOMOWYCH W POLSCE |
12 (413-424) | Anna Turczak | Więcej |
39. |
HETERONORMA CZY RÓŻNICOWANIE? OCZEKIWANIA MNIEJSZOŚCI W ZAKRESIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ |
10 (425-434) | Agnieszka Wilczak | Więcej |
40. |
KONSUMENT NA RYNKU USŁUG EKOAGROTURYSTYCZNYCH |
10 (435-444) | Iwona Wilk | Więcej |
41. |
ZACHOWANIA NABYWCZE W INTERNECIE E-KONSUMENTÓW W AUSTRII, NIEMCZECH I SZWAJCARII |
14 (445-458) | Robert Wolny | Więcej |
42. |
IDENTYFIKACJA DETERMINANT ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET W POLSKICH GOSPODARSTWACH DOMOWYCH PRZY ZASTOSOWANIU UOGÓLNIONEGO MODELU TOBITOWEGO |
12 (459-470) | Andrzej Wołoszyn, Romana Głowicka- Wołoszyn, Joanna Stanisławska, Feliks Wysocki | Więcej |
43. |
WYBRANE ASPEKTY E-KONSUMPCJI W POLSKICH GOSPODARSTWACH DOMOWYCH |
13 (471-483) | Andrzej Wołoszyn, Joanna Stanisławska | Więcej |
44. |
BOJKOTOWANIE PRODUKTÓW A DOCHODY KONSUMENTÓW NA RYNKU EUROPEJSKIM |
12 (483-494) | Grzegorz Zasuwa | Więcej |