Rok wydania: 2016 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
POSTAWY SAMORZĄDOWCÓW WOBEC DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO |
10 (7-16) | Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz | Więcej |
2. |
FUNKCJONALNOŚĆ PARTYCYPACYJNEGO MECHANIZMU CENOWEGO PAY WHAT YOU WANT |
12 (17-28) | Ilona Bondos | Więcej |
3. |
FUNKCJONOWANIE EKONOMICZNEGO UNIWERSYTETUDZIECIĘCEGO W KONTEKŚCIE KSZTAŁTOWANIA ŚWIADOMOŚCI EKONOMICZNEJ I ZACHOWAŃ PRZEDSIĘBIORCZYCH POLSKIEGO SPOŁECZEŃSTWA |
12 (29-40) | Iwona Czerska | Więcej |
4. |
WYMIARY DOŚWIADCZEŃ W USŁUDZE EDUKACYJNEJ W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM |
12 (41-52) | Katarzyna Dziewanowska | Więcej |
5. |
SREBRNY MARKETING A SPOŁECZNA ODOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW |
10 (53-62) | Ewa Frąckiewicz | Więcej |
6. |
RAPORTY SPOŁECZNE JAKO INSTRUMENT BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEJ |
10 (63-72) | Urszula Gołaszewska- Kaczan | Więcej |
7. |
CENA JAKO DETERMINANTA POZIOMU ŻYCIA. ZMIANY CEN DÓBR I USŁUG KONSUMPCYJNYCH W POLSCE I UE W LATACH 2004–2014 |
12 (73-84) | Urszula Grzega | Więcej |
8. |
WIRTUALIZACJA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓWNA RYNKU TURYSTYCZNYM JAKO ŹRÓDŁO WIEDZY W PODEJMOWANIU DECYZJI MARKETINGOWYCH |
10 (85-94) | Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska- Dudek, Andrzej Rapacz | Więcej |
9. |
MOŻLIWOŚCI KSZTAŁTOWANIA ZAANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW WOBEC MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH ZA POMOCĄ HUMORU |
10 (95-104) | Małgorzata Karpińska-Krakowiak | Więcej |
10. |
ZAANGAŻOWANIE KLIENTA (CE) W SEKTORZE DÓBR ZAAWANSOWANYCH TECHNICZNIE ORAZ SEKTORZE BANKOWYM |
10 (105-114) | Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek | Więcej |
11. |
M-KONSUMENTJAKO SEGMENT RYNKU ZYSKUJĄCY NA ZNACZENIU |
12 (115-126) | Magdalena Kowalska | Więcej |
12. |
STRATEGIA ADAPTACYJNE ORGANIZACJI A POZIOMY KONKUROWANIA - KONSTRUKT TEORETYCZNY |
10 (127-136) | Robert Kozielski | Więcej |
13. |
CAUSE-RELATED MARKETING – WPŁYW TYPU PRODUKTUI STOPNIA DOPASOWANIA SPRAWY SPOŁECZNEJ DO PRODUKTU NA INTENCJE ZAKUPOWE |
10 (137-146) | Wojciech Kozłowski | Więcej |
14. |
WSZECHKANAŁOWA STRATEGIA MARKETINGOWA – OMNICHANNEL |
10 (147-156) | Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata | Więcej |
15. |
KSZTAŁTOWANIE TURYSTYCZNEGO WIZERUNKU REGIONU POPRZEZ DZIAŁANIA PROMOCYJNE – DOŚWIADCZENIA WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO |
10 (157-166) | Marzena Lemanowicz | Więcej |
16. |
KONSUMPCJA KOLABORATYWNA A ROZWÓJ GOSPODARCZY– PERSPEKTYWA MAKRO I PERSPEKTYWA PRZEDSIEBIORSTWA |
10 (167-176) | Agnieszka Małecka | Więcej |
17. |
CROWDSOURCING I CROWDFUNDING W KREOWANIU INNOWACJI W KONSUMPCJI |
12 (177-188) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | Więcej |
18. |
NOWE MODELE KONKUROWANIA NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM NA PRZYKŁADZIE PROJEKTU PGT HEALTHCARE |
10 (189-198) | Maciej Mikucki | Więcej |
19. |
E-REKLAMA I MARKETINGOWE WYKORZYSTANIE WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH – PRZEGLĄD ISTNIEJĄCYCH FORM I POJĘĆ |
10 (199-208) | Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański | Więcej |
20. |
ORGANIZACJA A WYZWANIA PRZYSZŁOŚCI – ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W ORGANIZACJI NA PRZYKŁADZIE PGT HEALTHCARE |
10 (209-218) | Michał Nitka | Więcej |
21. |
ZAANGAŻOWANIE KONSUMENTÓW W ROZWÓJ MAREK POPRZEZ DZIAŁANIA CROWDSOURCINGOWE NA RYNKU ŻYWNOŚCI |
10 (219-228) | Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Irena Ozimek | Więcej |
22. |
CZYNNIKI SUKCESU PARTNERSTWA POMIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWEM A ORGANIZACJA POZARZĄDOWĄ |
10 (229-238) | Edyta Rudawska, Marta Bloch | Więcej |
23. |
POMIAR ZAUFANIA WEWNĘTRZNEGO W ORGANIZACJI |
10 (239-248) | Adam Rudzewicz | Więcej |
24. |
POSTRZEGANIE DZIAŁAŃ MARKETINGU SENSORYCZNEGO W PLACÓWKACH HANDLOWYCH PRZEZ MŁODYCH KONSUMENTÓW |
12 (249-260) | Agnieszka Rybowska | Więcej |
25. |
NOWE TEDNDENCJE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW – PERSPEKTYWA MARKETINGOWA |
8 (261-268) | Magdalena Rzemieniak | Więcej |
26. |
CROWDSOURCING JAKO FORMA WDRAŻANIA INNOWACJI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM |
10 (269-278) | Katarzyna Sanak- kosmowska | Więcej |
27. |
SZANSE I BARIERY WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ PRZYGRANICZNYCH REGIONÓW POLSKI I UKRAINY Z PERSPEKTYWY WYBRANYCH INSTYTUCJI DIALOGU SPOŁECZNEGO |
14 (279-292) | Stanisław Skowron, Łukasz Skowron, Marcin Gąsior | Więcej |
28. |
WSPÓŁTWORZENIE WARTOŚCI W USŁUGACH PUBLICZNYCH Z PERSPEKTYWY LOGIKI DOMINACJI USŁUGOWEJ |
12 (293-304) | Jadwiga Stobiecka | Więcej |
29. |
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ PRZEZ ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W EKOSYSTEMIE INTERESARIUSZY NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘPBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH |
12 (305-316) | Izabela Sztangret | Więcej |
30. |
NABYWCA DIGITALNY A SKUTECZNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE- WYBRANE ASPEKTY |
10 (317-326) | Beata Tarczydło | Więcej |
31. |
UWARUNKOWANIA POSTAW KLIENTÓW WOBEC USŁUGI- PODEJŚCIE ORGANIZACJI A KLIENTOCENTRYCZNOŚĆ |
10 (327-336) | Wojciech Trzebiński | Więcej |
32. |
NOWE SPOSOBY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W HANDLU DETALICZNYM ŻYWNOŚCIĄ |
10 (337-346) | Agnieszka Tul- Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Maria Jeznach, Agata Przybyła | Więcej |
33. |
WYKORZYSTANIE KONCEPCJI MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ W TWORZENIU WARTOŚCI DODANEJ NA RYNKU IMPREZ MASOWYCH |
12 (347-358) | Zygmunt Waśkowski | Więcej |
34. |
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z NABYWCAMI USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW GIER I GRYWALIZACJI |
12 (359-370) | Agnieszka Widawska-Stanisz | Więcej |
35. |
POMIAR ZAANGAŻOWANIA WOBEC MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – UJĘCIE MODELOWE |
10 (371-380) | Olgierd Witczak | Więcej |
36. |
MOŻLIWOŚĆ WŁĄCZANIA SIĘ PRZEDSIĘBIORSTW SEKTORA MŚP W GLOBALNE ŁAŃCUCHY WARTOŚCI KORPORACJI TRANSNARODOWYCH |
12 (381-392) | Jolanta Witek, Marzena Frankowska | Więcej |
37. |
SKUTECZNOŚĆ CONTENT MARKETINGU W KOMUNIKACJI Z MŁODYM KONSUMENTEM |
14 (393-406) | Joanna Wyrwisz | Więcej |
38. |
REKONSTRUKCJA PARADYGMATU ZACHOWAŃ FIRM ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI ŻYWIENIOWE WOBEC KONSUMENTÓW |
10 (407-416) | Romuald Zabrocki | Więcej |
39. |
JAKOŚĆ ŻYCIA PRACOWNIKÓW JAKO ELEMENT KOMUNIKATU WIZERUNKOWEGO NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI |
10 (417-426) | Magdalena Zalewska-Turzyńska | Więcej |