Rok wydania: | 2015 |
Dziedzina: | Brak dziedziny |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Postawy nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych |
12 (11-22) | Sebastian Białoskurski | Więcej |
2. |
The country-of-origin effect in the selected transport services(Efekt kraju pochodzenia w wybranych usługach transportowych) |
12 (23-34) | Monika Boguszewicz-Kreft, Ewa Magier-Łakomy, Katarzyna Sokołowska | Więcej |
3. |
Postrzeganie uczciwości cen a rekomendacje oferty i skłonność do zakupu |
14 (35-48) | Ilona Bondos | Więcej |
4. |
Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia |
12 (49-60) | Bogumił Czerwiński | Więcej |
5. |
Portret polskiego e-konsumenta i jego zachowania |
10 (61-70) | Jakub Dąbrowski | Więcej |
6. |
Postrzeganie ryzyka wiązanego z zakupami online – analiza zmian w latach 2013–2015 |
12 (71-82) | Marcin Gąsior | Więcej |
7. |
Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników |
12 (83-94) | Krzysztof Kubiak | Więcej |
8. |
Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-Dlogic |
12 (95-106) | Wioleta Kucharska | Więcej |
9. |
Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego |
12 (107-118) | Katarzyna Liczmańska | Więcej |
10. |
Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych |
10 (119-128) | Magdalena Maciaszczyk | Więcej |
11. |
Kryteria wyboru produktu i miejsca zakupu przy korzystaniu z porównywarki cenowej |
12 (129-140) | Radosław Mącik | Więcej |
12. |
Badanie lojalności klientów biur podróży |
12 (141-152) | Izabela Michalska-Dudek | Więcej |
13. |
Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar |
12 (153-164) | Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga | Więcej |
14. |
Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego |
11 (165-175) | Maria Grzybek, Wiesław Szopiński | Więcej |
15. |
Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw |
12 (179-190) | Krzysztof Andruszkiewicz | Więcej |
16. |
Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski |
12 (191-202) | Agata Budzyńska-Biernat | Więcej |
17. |
Związki między gromadzeniem, udostępnianiem i stosowaniem informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów |
12 (203-214) | Dariusz Dąbrowski | Więcej |
18. |
Formy outsourcingu na rynku usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora transportu lotniczego |
14 (215-228) | Edyta Drajska, Małgorzata Wach-Kloskowska | Więcej |
19. |
Etyka marketingu – czy marketing jest etyczny? |
12 (229-240) | Anna Drapińska | Więcej |
20. |
Możliwe obszary współpracy podmiotów sektora TSL z organizacjami pozarządowymi w ramach poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce |
12 (241-252) | Teresa Gądek-Hawlena | Więcej |
21. |
Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera |
12 (253-264) | Grażyna Golik-Górecka | Więcej |
22. |
Big data koniecznością współczesnego marketingu |
14 (265-278) | Magdalena Graczyk-Kucharska | Więcej |
23. |
Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju |
14 (279-292) | Stanisław Kaczmarczyk | Więcej |
24. |
Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego |
12 (293-304) | Eliza Dąbrowska, Monika Matecka, Jolanta Sielska | Więcej |
25. |
Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego |
12 (305-316) | Eliza Dąbrowska, Monika Matecka, Jolanta Sielska, Joanna Zdanowska | Więcej |
26. |
Inteligentny system transportowy w mieście na przykładzie Białegostoku |
14 (317-330) | Ewelina Julita Tomaszewska | Więcej |
27. |
Otoczenie instytucjonalne a innowacyjność przedsiębiorstw |
14 (331-344) | Julita E. Wasilczuk | Więcej |
28. |
Wymagania kompetencyjne w zawodzie marketingowca – przygotowanie do zawodu a realia rynkowe (studenci/absolwenci uczelni kontra pracodawcy) |
14 (345-358) | Sylwia Wrona | Więcej |
29. |
Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego |
12 (359-370) | Monika Zajkowska | Więcej |
30. |
Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań |
12 (371-382) | Bogna Pilarczyk, Anna Rogala, Krzysztof Żywanowski | Więcej |
31. |
Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających |
14 (385-398) | Marek Angowski, Katarzyna Domańska | Więcej |
32. |
Zastosowanie cross-dockingu w logistyce dystrybucji na przykładzie firmy InPost |
12 (399-410) | Mirosław Antonowicz, Artur Kikuła | Więcej |
33. |
Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym – studium przypadku |
12 (411-422) | Ewa Badzińska, Szymon Cichorek | Więcej |
34. |
Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych |
12 (423-434) | Agnieszka Bojanowska, Agata Magdalena Wójcik | Więcej |
35. |
Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom |
12 (435-446) | Bogumił Czerwiński | Więcej |
36. |
Zarządzanie logistyczną obsługą klienta |
12 (447-458) | Joanna Dyczkowska | Więcej |
37. |
Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce |
14 (459-472) | Krystyna Iwińska-Knop, Dagmara Skurpel | Więcej |
38. |
Innowacje w logistyce łańcucha dostaw żywności |
10 (473-482) | Małgorzata Juchniewicz | Więcej |
39. |
Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego |
14 (483-496) | Katarzyna Budzyńska, Katarzyna Domańska, Agnieszka Komor | Więcej |
40. |
E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne |
12 (497-508) | Radosław Drozd, Wioleta Kucharska | Więcej |
41. |
Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej |
12 (509-520) | Renata Brajer-Marczak, Barbara Mróz-Grogoń | Więcej |
42. |
Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych. Analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim |
12 (521-532) | Radosław Drozd, Michał Szymański | Więcej |
43. |
Formułowanie strategii logistycznych a umiejscowienie punktu rozdziału popytu zależnego i niezależnego |
12 (533-544) | Adam Wieczorek | Więcej |
44. |
Zastosowanie klasycznych metod prognozowania popytu w logistyce dużych sieci handlowych |
12 (545-556) | Natalia Wojciechowska, Andrzej Wojciechowski | Więcej |